هفته هشتم لیگ برتر والیبال با برگزاری دیدار بین دو تیم سایپا و سارویه در خانه والیبال آغاز شد.

سایپا 3 – سارویه ساری یک / پیروزی نارنجی‌پوشان بدون ژیكوفبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال ، گرامیداشت شهید محسن حججی، امروز (چهارشنبه) با برگزاری دیدار بین دو تیم سارویه ساری و سایپا تهران ، در خانه والیبال وارد هفته هشتم شد.

نارنجی‌پوشان سایپا در این مسابقه از ساعت 15 به مصاف تیم والیبال سارویه ساری رفتند و در پایان موفق شدند با حساب 3 بر یک میهمان خود را شكست داده و بعد از چند هفته ناكامی به پیروزی دست پیدا كنند.

سایپا در شرایطی موفق به شكست سارویه شد كه هفته پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته بود. بازیكنان تیم سایپا هفته گذشته مقابل تیم شمس تن به شكست 3 بر صفر دادند. این باخت موجب شد میرسلاو ژیكوف سرمربی این تیم از سمت خود استعفا دهد و مسئولان سایپا نیز با این استعفا موافقت كردند.

بعد از این استعفا محمد شعبان خمسه، سمت سرمربیگری این تیم را بر عهده گرفت. این در حالی است كه سایپا با جذب ستاره‌های ملی‌پوش نظیر امیر غفور، سامان فائزی، فرهاد سال افزون و ... در جمع مدعیان سكو لیگ سی و یكم را آغاز كرد اما نتایج جالب توجهی تا پایان هفته هفتم توسط این تیم كسب نشد.

تیم سارویه نیز در شرایطی تن به شكستی دیگر داد كه وضعیت مناسبی از لحاظ مالی ندارد و مدت‌هاست با مشكلات مختلف دست به گریبان است. این تیم تا كنون تنها دو پیروزی كسب كرده و در رده دهم جدول رده‌بندی ایستاده است.

دیگر دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر والیبال در حال پیگیری است و از ساعتی دیگر دو تیم بانک سرمایه و كاله آمل در خانه والیبال به مصاف هم می‌روند.


انتهای پیام/


پیروزی خانگی سایپا مقابل سارویه ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار