معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها گفت: رسالت بسیج فقط دفاع در مقابل تهدیدات سخت دشمنان نیست ودر عرصه‌های مختلف توانسته نقش خود را در پیشبرد اهداف به بهترین شکل ایفا کند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ حجت‌الاسلام مصطفی رستمی معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها صبح امروز در همایش« بسیج اساتید»که در دانشگاه کردستان برگزار شد، با بیان اینکه هفته بسیج، بزرگداشت ارزش‌های اسلامی و انقلابی  گفت: بسیج، شجره طیبه است که امام راحل« ره» طی پیامی  در سال ۶۷ بعد از پایان جنگی تحمیلی ضرورت تشکیل بسیج طلاب و بسیج دانشجویی را صادر کرد.

وی با بیان اینکه‌ رسالت بسیج فقط دفاع با سلاح‌های متداول در مقابل تهدیدهای گوناگون نیست، افزود: واژه مقدس بسیج معنایی بود که امام خمینی«ره» در ذهن خود به آن می‌پرداخت و به گفته ایشان «بسیجی باید با تمام وجود برای ترویج اسلام بکوشد».

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها با بیان اینکه هدف امام راحل« ره»  بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، نفی سلطنت پهلوی به تنهایی نبود، گفت:  ما به دنبال آن هستیم که از ناقوس کلیساها صدای نابودی آمریکا شنیده شود یعنی دنیایی که در آن سلطه نباشد.

حجت‌الاسلام رستمی خاطرنشان کرد: هدف امام راحل، برافراشتن پرچم «لا اله  الا الله» بر فراز همه قله‌های کلیدی جهان بود و تنها  در این صورت است  که مساجد و کلیساها به امنیت مورد نظر می‌رسند.

وی اظهار کرد: امام راحل با ۴ پیام که عمده‌ترین آنها ایمان راسخ به خداوند متعال و عشق به مردم  است، در وجود بسیج تزریق می‌کند و باور دارد که بسیجیان عاشق مردم هستند.

این مقام مسئول افزود: مفهومی به نام داعش بر دو پایه جهالت و خیانت در جهان اسلام شکل گرفت و عمیق‌ترین زخم‌ها را بر پیکره اسلام زد که فریب جوانان با عنوان شعارهای اسلامی از جمله اقدامات آنان بود.

حجت‌الاسلام رستمی، تصریح کرد: داعش با شعارهایی که در پناه آیات قرآن و در برابر دین خدا و مردم مظلوم قرار دارد، ضربه بزرگی بر پیکره جهان اسلام وارد کرد و آسیب‌های جبران ناپذیری  به باورهای مسلمانان زد، اما معتقدیم که کسی در مسیر نصرت الهی باشد خداوند او را یاری می‌کند.

انتهای پیام/ د م

بسیجی باید با تمام وجود برای ترویج اسلام بکوشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.