فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز از شرکت ۱۰ هزار بسیجی در گردهمایی شکوه مقاومت در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ موسی زارعی فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز با بیان اینکه گردهمایی بسیجیان سپاه ناحیه ثارالله با شرکت بسیجیان در قالب اقشار مختلف اعم از ادارات، اصناف، بازاریان، کارگری، دانش‌آموزی و پایگاه‌های محلات وشهرک‌ها برگزار می‌شود، گفت: بعداز ظهر فردا شکوه مقاومت بسیجیان در میدان صبحگاه ناحیه ثارالله با حضور مسئولین و مدعوین از جمله خانواده شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

وی افزود: تقارن هفته بسیج با پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق اتفاقی مبارک شد و در همین راستا تجمع بزرگ ۵ آذر ماه در شیراز ندای لبیک بسیجیان در حمایت از جبهه مقاومت در عالم است و به همین منظور با حضور گسترده مردم رقم می‌خورد.

سرهنگ زارعی با اشاره به اینکه یادواره شهدای مدافع حرم استان فارس اسفندماه در شیراز برگزار می‌شود، ادامه داد: یادواره شهدای مدافع حرم فارس به دبیری سپاه ناحیه ثارالله است ودر همین راستا و در آخرین روز هفته بسیج ۵ آذر شب شعر مدافع حرم با حضور شاعران برجسته استان فارس در شیراز برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز تصریح کرد: نمایش اقتدار و آمادگی بسیجیان، تجدید سازمان و حفظ انسجام و تجدید بیعت بسیجیان با رهبر انقلاب و آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا از اهداف گردهمای بسیجیان در ۵ آذرماه است.
انتهای پیام/ر

گردهمایی بسیجیان در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.