رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: بیش از ۵۵ تهدید اساسی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی از خارج کشور خنثی شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان فارس در جمع بسیجیان ناحیه مقاومت احمد بن موسی (ع) اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۵۵ تهدید اساسی و جدی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی از خارج کشور با تفکر دینی، روحیه بسیجی و وحدت ملی با هدایت رهبری خنثی شد.

وی اضافه کرد: امنیت امروز کشورمان اتفاقی حاصل نشده است و این امنیت مرهون رشادت‌های سربازان اسلام است که با تبعیت از رهبر معظم انقلاب در مقابل دشمنان ایستادند.

 علی القاصی مهر بیان کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی از همان سال ۱۳۴۲ زمان آغاز حرکت نهضت فرهنگ و تفکر بسیجی را در جامعه ما نهادینه کرد و با همین فرهنگ بود که مبارزات سازماندهی شد و امت از فراز و نشیب‌های متعدد عبور کردند و به پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ منجر شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس رمز پیروزی رزمندگان در دوران هشت ساله دفاع مقدس را اتکال به خداوند متعال، تبعیت از رهبری و حرکت در مسیر خدا دانست که با آن همه هجمه‌های سنگین خنثی شد.

القاصی مهر به تبیین فرق میان جنبش اسلامی و حرکت بسیجیان ما با دیگر جنبش‌های جهان پرداخت و تصریح کرد: در حرکت‌ها و جنبش‌های دیگر دنیا زمانی که پیروزی حاصل می‌شود آن جریان‌ها در انقلاب حذف می‌شوند، اما در حرکت بسیجی و جنبش اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی تازه حرکتش شروع می‌شود و رمز پایداری نظام جمهوری اسلامی هم همین تفاوت است.

انتهای پیام/ن

خنثی کردن بیش از ۵۵ تهدید اساسی پس از پیروزی انقلاب برای براندازی نظام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.