فرماندار شهرستان جیرفت با توجه به حادثه ساز بودن زیر گذر حجر بن عدی در این شهرستان و نظر کارشناسان پلیس راه و راهنمایی و رانندگی ،خواستار یک طرفه کردن این زیر گذر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، احمد امینی روش فرماندار و رئیس شورای ترافیک شهرستان جیرفت در جلسه شورای ترافیک شهرستان گفت:یکی از بزرگترین چالش های جامعه ما عدم توجه به نظرات کارشناسان و مطالعات فنی و اجرایی پروژه ها است و ما باید برای نظرات کارشناسان اهل فن در برنامه ریزی ها ارزش قائل شویم .

وی خواستار یک طرفه کردن زیر گذر حجربن عدی، با توجه به حادثه ساز بودن آن و نظر کارشناسان پلیس راه و راهنمایی و رانندگی شد و از کلیه کارشناسان اهل فن واعضای شورای ترافیک شهرستان خواست در خصوص اصلاح مسائل ترافیکی میدان امام حسین (ع) ورودی شهر جیرفت نظرات کارشناسی و راه حل های بر طرف کردن مسائل ترافیکی این نقطه حادثه ساز را به دبیر خانه شورای ترافیک شهرستان ارائه دهند .

امینی روش اظهار کرد : هدف از تشکیل شورا ی ترافیک همکاری و همفکری بین اعضا در راستای تصمیم گیری اصولی و قانونی برای برطرف کردن معضلات و مشکلات ترافیکی است .

احمد امینی روش افزود:مصوباتی که در جلسات تصویب می شوند باید با جدیت پیگیری و اجرایی شوند چون هدف اصلی از این اقدامات آسایش ،امنیت و خدمت رسانی به مردم است .

فرماندار و رئیس شورای ترافیک جیرفت خطاب به اعضای شورای ترافیک شهرستان اظهار کرد: نسبت به رفاه حال مردم حساس و کوشا باشند و اقدامات لازم را در خصوص روانی ترافیک با راهنمایی ، ارشاد و تذکر به رانندگان را مد نظر قرار دهند .

جلسه شورای ترافیک شهرستان جیرفت، به منظور بررسی مصوبات جلسات قبل و مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی شهرستان بخصوص مسائل ترافیکی زیر گذر حجربن عدی در فرمانداری جیرفت برگزار شد.
انتهای پیام/ی

 زیر گذر حجربن عدی در جیرفت باید یک طرفه شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.