رییس پلیس راه جنوب سیستان وبلوچستان گفت: برخورد یک دستگاه خودروی پژو با یک دستگاه موتورسیکلت در محور چابهار به نیکشهر دو کشته و سه مجروح برجای گذاشت.

تصادف خونین در محور جنوب سیستان وبلوچستانسرهنگ ستوده رییس پلیس راه جنوب سیستان وبلوچستان درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی مقارن ساعت ۰۷:۴۵ در حدود ۵۰ کیلومتری محور چابهار به نیک شهر یک دستگاه سواری پژو با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد  که بر اثر این سانحه راکب و سرنشین موتورسیکلت فوت  و سه نفر سرنشین پژو نیز مجروح و به مراکز درمانی منتقل شده اند.

ستوده افزود:مامورین پلیس راه در محل حاضر و به بررسی علت تصادف پرداختند؛ که بی توجهی به جلو از طرف راننده سواری پژو به نظر رسیده است.

ماده ۱۸۰ آیین نامه راهنمایی و رانندگی اشعار می‌دارد رانندگان ملزم به توجه کامل به جلو هستند و می‌بایست از هر گونه عملی که موجب انحراف ذهن و حواس پرتی آنان می‌گردد اجتناب نمایند.

هم وطنان عزیز هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره ۱۹۷ و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

دوکشته درسانحه رانندگی محور چابهار


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار