پست بین الملل بخش خصوصی از صنایع و شرکت‌های استان فارس حمایت ویژه می‌کند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ایرج دانش مدیرعامل شرکت خدمات پست بین الملل امروز اظهار کرد: صنایع، شرکت‌های دانش بنیان و تولیدکنندگان ایرانی چنانچه محصولات و بسته‌های پستی خارجی خود را از استان فارس ارسال کنند تا آخر امسال از ۳۰ درصد تخفیف بهره‌مند خواهند شد.

وی با اشاره به فراهم آمدن زیرساخت‌های لازم پستی در استان فارس تصریح کرد: شرکت خدمات پست بین الملل برنامه‌های حمایتی ویژه‌ای برای این استان مدنظر قرار داده است.

ایرج دانش اضافه کرد: این حمایت شامل تخفیف ۳۰ درصدی در قیمت نهایی خدمات ترخیص - تشریفات گمرکی و پست هوایی، دریایی و زمینی خواهد بود.

عضو اتاق بازرگانی ایران و استرالیا نیز در این نشست با اشاره به توانمندی شرکت‌های ایرانی در حوزه ارائه خدمات پستی بین الملل بیان کرد: دانش فنی، تجربه، سرعت و کیفیت شرکت‌های پست ایرانی هم سطح با شرکت‌های خارجی فعال در این حوزه است و در برخی ابعاد نیز این خدمات پیشتاز است.

مدیرکل شرکت خدمات پست بین الملل با اشاره به نیاز برخی صنایع، کارخانه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان به مبادلات خارجی و ارسال محصولات خود در سریع‌ترین زمان به کشور‌های دیگر اضافه کرد: پست بین الملل ایرانی از توانایی کم نظیری در ارسال سریع بسته‌های پستی به سایر نقاط دنیا برخوردار است که این موضوع می‌تواند کمک ویژه‌ای به صنایع کشور کند.

وی ادامه داد: توانایی ارسال محصولات صنایع و شرکت‌های دانش بنیان در ۴۸ ساعت به کشور‌های اروپایی نمونه‌ای از این توانمندی‌ها است.

آرش دانش گفت: سفارش دهندگان مرسولات نیز می‌توانند در طی فرآیند ارسال بسته خود بر نحوه ارائه خدمات مدیریت و نظارت داشته باشند و از فرایند ارسال محصولات خود به صورت لحظه‌ای مطلع شوند.

انتهای پیام/ن

برنامه‌های حمایتی ویژه‌ شرکت خدمات پست بین الملل در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار