وزیر اطلاعات گفت: باید توجه داشته باشیم دشمن امروز با لباس تدین می آید تا بین رهبری و مردم فاصله بیندازد .

دشمن امروز با لباس تدین به صحنه می آیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات کشور ، ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول و گرامیداشت سالروز تبعید رهبر انقلاب در شهرستان جیرفت از مسئول موسسه فرهنگی و هنری یادمان ولایت جیرفت،معاون سیاسی استاندار،ائمه جمعه جیرفت و کهنوج و عنبرآباد، علما و روحانیون،کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس و مسئولین اجرایی شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

وی ضمن رساندن سلام رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور و معاون اول ایشان به مردم خونگرم شهرستان جیرفت گفت:ولایت فقیه در اسلام از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است،همانطور که خداوند در قرآن برای امامت و رهبری اهمیت ویژه ای قائل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین علوی با اشاره به داستان حضرت ابراهیم (ع) گفت:کسی که به مقام والای امامت منصوب می شود باید امتحانات سختی را پشت سر بگذارد،امامت در جامعه اسلامی فرمان دین است.

وزیر اطلاعات تصریح کرد:وقتی رهبر در رأس امور قرار گرفت مردم هم وظایفی دارند که اولین وظیفه مردم شناخت است و رسول اکرم می فرماید:کسی که بمیرد رهبر خود را نشناخته به مرگ جاهلیت از دنیا رفته است،مردم باید از رهبر خود اطاعت کنند و سومین وظیفه احترام به رهبری است.

وی به وفاداری مردم و هوشیاری جامعه اشاره کرد و افزود: دشمن با لباس دشمن وارد جامعه نمی شود بلکه با زبان دین بین ولی فقیه و رهبری و مردم تفرقه می اندازد و به لطف خداوند و هوشیاری و رهبری و وفاداری ملت دسیسه های دشمن ناموفق بوده و شکست خورده است.

حجت الاسلام والمسلمین علوی اظهار کرد : پیام تبریک سردار حاج قاسم سلیمانی به مناسبت پایان کار داعش به رهبر معظم انقلاب و مردم ایران نتیجه وفاداری به رهبر انقلاب است.

 

انتهای پیام/س

دشمنان با زبان دین و لباس تدین در حال ورود به میدان جنگ هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.