فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جیرفت گفت:طرح گشت محله محور با همکاری نیروی انتظامی در جیرفت اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سرهنگ ماشالله ملائی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت ضمن تبریک فرا رسیدن حلول ماه ربیع الاول و آغاز هفته بسیج ، در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جیرفت گفت:بسیج نسخه شفا بخش مشکلات کشور است که توسط بنیان گذار انقلاب اسلامی شکل گرفت.

وی با اشاره به این موضوع که اطاعت پذیری محض از ولایت فقیه رمز موفقیت این نیروی مخلص و مردم نهاد است،افزود:نیروی بسیج و سپاه جهاد و شهادت را منحصر در زمان جنگ تحمیلی ندانستند و بعد از آن نیز در عرصه های مختلف سازندگی به مردم خدمت کردند.

سرهنگ ملائی به تعامل و هم پوشانی وظایف نیروی انتظامی و بسیج تاکید و اظهار کرد:بایستی از ظرفیت های بالای بسیج در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و ارتقاء امنیت شهرستان به صورت حداکثری استفاده کرد.

همچنین سرهنگ محمدرضا استائی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان جیرفت ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی کارکنان انتظامی در برقراری امنيت و آرامش شهروندان،گفت: همکاری، هم انديشی، تمامی سازمان ها و نهادها در ایجاد امنیت پایدار لازم و ضروری است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جیرفت، تعامل نیروی انتظامی و بسیج را به منظور بهره مندی از امکانات و توانمندی های نیروی مردم نهاد بسیج درپيشگيری از معضلات درجامعه بسيار موثر عنوان کرد و از اجرایی شدن طرح گشت محله محور با همکاری نیروی انتظامی در روزهای آینده خبر داد.
انتهای پیام/ی

اطاعت پذیری از ولایت فقیه رمز موفقیت نیروی مخلص و مردم نهاد بسیج است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.