مسئول بسیج سازندگی استان؛

اعزام تیم های مهندسین سپاه ثارالله به کرمانشاه

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان گفت: مهندسین خبره بسیجی و گروه های جهادی مجرب استان در چند روز آینده به دو روستای داراب و یاران کرمانشاه اعزام می شوند.

اعزام تیم های مهندسی سپاه ثارالله به کرمانشاهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،؛ حجت الله پاداش مسئول بسیج سازندگی استان کرمان گفت: کار خدمت رسانی اولیه و ساخت و ساز دو روستای زلزله زده یاران و داراب دهستان بان زرده از توابع شهرستان دالاهو استان کرمانشاه به سپاه کرمان واگذار شده است.

وی افزود: در جلسه قرارگاه سازندگی و خدمات رسانی که با حضور فرمانده سپاه ثارالله کرمان برگزارشد نقش معاونت های سپاه در خصوص اعزام و استقرار در منطقه برای خدمات رسانی بهتر، اعزام مهندسان خبره بسبجی در خصوص بحث ساخت و ساز، پیشکسوتان بسیجی و گروه های جهادی مجرب در دستور کار قرار گرفت.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان  با بیان اینکه تا کنون حدود ۵ کامیون از نیازهای اولیه چون پتو، چادر، بیل، کلنگ و نیازهای بهداشتی جمع آوری و برای توزیع به منطقه اعزام شده است، افزود: با سیاست های اتخاذ شده پایگاه هایی برای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم نوع دوست کرمان در نظر گرفته شده است.

پاداش از مردم استان کرمان خواست برای روند بهتر خدمت رسانی به منطقه هدف کمک های خود را در شهرستان ها به نواحی مقاومت، مسئولان بسیج سازندگی، حوزه ها و پایگاه های مقاومت تحویل دهند.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان در پایان ضمن سپاس از مردم و مسئولان شهرستان دالاهو و همه گروه های جهادی، مسئولان و مردمی که برای حضور داوطلبانه اعلام آمادگی کردند، برای خدمت رسانی خوب به مردم این منطقه، اظهار امیدواری کرد.

انتهای پیام/ح

 اعزام مهندسین بسیجی کرمان به روستاهای زلزله زده کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.