صفحه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب قسمتی از بیانات ایشان را درباره اراده ایران در مبارزه با داعش منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با پایان یافتن سیطره دولت خودخوانده داعش و پایین کشیدن پرچم این گروهک تروریستی و پیروزی تاریخ‌ساز جبهه مقاومت اسلامی عراق و سوریه بر فتنه تروریسم تکفیری، کانال تلگرامی  دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب ویدیویی از بیانات ایشان را درباره ارداه ایران در مبارزه با داعش منتشر کرد.

در این سخنرانی که در  تاریخ ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ در دیدار با مردم آذربایجان شرقی صورت گرفت، رهبر معظم انقلاب به عظم و اراده قوی مردم ایران تاکید داشتند و بیان کردند:

"ملّت ایران و جمهوری‌اسلامی نشان داده است که اراده‌اش قوی است؛ در هر زمینه‌ای، در هر مسئله‌ای که به‌طور جدّی جمهوری‌اسلامی‌ایران وارد شد، نشان داد که اراده‌اش قوی است، عزمش راسخ است، میتواند کار کند.

در همین قضیّه‌ی داعش، این‌ها ائتلاف تشکیل دادند؛ البتّه دروغ میگویند، مزوّرانه است؛ نامه نوشتند به وزارت خارجه‌ی ما که اگر شما‌ها میگویید آمریکا از داعش حمایت میکند، نه، این دروغ است، ما حمایت نمیکنیم.

خب، اندکی بعد از آن، عکس‌های کمک تسلیحاتی آمریکا به داعش که در اختیار مجاهدین انقلابی بود، منتشر شد! میگویند، حرف میزنند، ادّعا میکنند، امّا خلاف میگویند، آن هم خلافی که به این روشنی و به این وضوح و به این زودی آشکار میشود.

جمهوری اسلامی این‌جوری نیست؛ ما وقتی وارد بشویم، همان‌طور که امیرالمؤمنین فرمود که ما رعد و برق نخواهیم داشت، مگر آن‌وقتی که بارانی به دنبال آن باشد."


انتهای پیام/

پایان کار دولت خودخوانده داعش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار