معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از برقراری ۱۲ هزارو ۷۹ مورد تماس مردمی با دفتر نظارت همگانی پلیس استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا باقری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به کسب رتبه چهارم کشوری در جلب رضایت مردم از عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور توسط نیروی انتظامی از افزایش ۱۰ درصدی تقدیر‌ها و رضایت مردم استان از عملکرد پلیس در هفت ماهه امسال خبر داد.

وی افزود: برقراری ۱۲ هزارو ۷۹ مورد تماس مردم با دفتر نظارت همگانی در هفت ماهه امسال که ۷۵ درصد از این تماس‌ها برای دریافت مشاوره و راهنمایی از پلیس بوده است از مصادیق بارز اعتماد مردم به نیروی انتظامی به شمار می‌رود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، از اهداف تشکیل دفتر نظارت همگانی پلیس را افزایش اعتماد مردم به پلیس، پیشگیری از وقوع ناهنجاری و بی تفاوتی در کارکنان، افزایش احساس امنیت و رضایت مردم با رویکرد جامعه محوری پلیس برشمرد و گفت: با تشکیل دفاتر نظارت همگانی پلیس در سراسر کشور نیروی انتظامی توانسته به موفقیت‌های چشمگیری در تامین امنیت مردم دست پیدا کند.

سرهنگ باقری افزود: امنیت پایدار درگرو تعامل و مشارکت مردمی و تمامی دستگاه‌های اجرایی با نیروی انتظامی است و پلیس زمانی می‌تواند به شناسایی معضلات، آسیب ها، انحرافات و آشفتگی‌های اجتماعی دست پیدا کند که مردم و سایر نهاد‌های حاکمیتی پلیس را در این امر یاری کنند.

وی گفت: دفتر نظارت همگانی پلیس با شماره تلفن ۱۹۷ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی به درخواست ها، شکایات، انتقادات و پیشنهادات سازنده مردم در رابطه با عملکرد پلیس است.
انتهای پیام/آ

افزایش رضایمندی مردم از عملکرد نیروی انتظامی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.