سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت:سه امتیاز برای هر دو تیم حساس است و ما هم تمرینات خوبی را با توجه به تعطیلات لیگ داشتیم و آماده این مسابقه هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار حساس تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مسؤولان باشگاه سپاهان تشکر می‌کنم که امکانات تمرینی خود را در اختیار ما قرار دادند.

وی افزود: کمتر تیمی در لیگ برتر هست که زمین اصلی تمرینی خود را در اختیار یک تیم دیگر قرار دهد و از همین بابت از آن‌ها تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بیان کرد: حساس‌ترین دیدار دو تیم است و با توجه به جایگاه حساسی که در جدول دارند، بازی حساسی را پیش رو دارند؛ دو تیم تجربه اینجای جدول بودن را نداشتند و هر دو تیم در شرایط مشابهی هستند.

وی مطرح کرد: سه امتیاز برای هر دو تیم حساس است و ما هم تمرینات خوبی را با توجه به تعطیلات لیگ داشتیم و آماده این مسابقه هستیم؛ البته به علت مشکلاتی که داشتیم برخی از بازیکنان را در اختیار نداریم از جمله مهدی شریفی که اجازه بازی ندارد و مهدی کیانی هم که محروم است و چند بازیکن مصدوم داریم.

گل‌محمدی اذعان داشت: در شرایط حساسی که داشتیم، اول خداوند کمک‌مان کرده‌ است و بعد هم بازیکنان و نیروهای جوان به ما کمک کرده‌اند؛ امیدواریم بازی خوبی باشد و با توجه به اینکه دو تیم سپاهان و تراکتور فنی بازی می‌کنند بازی فردا از کیفیت خوبی برخودار باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم سه امتیاز بازی در پایان بازی در جیب ما باشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد تعطیلی لیگ برتر عنوان کرد: این تعطیلی‌ها بازیکنان را از شرایط مسابقات خارج و مشکلات و هزینه باشگاه‌ها را زیاد می‌کند، چون باید در این زمان بازی و اردوهای تدارکاتی در نظر بگیرند.

وی افزود: از سوی دیگر کار مربیان دشوارتر می‌شود چون باید تمریناتی را برنامه‌ریزی کنند که به بازیکنان فشار نیاورد و آن‌ها را آماده مسابقات نگه دارد.

گل‌محمدی بیان کرد: البته امسال سال جام‌جهانی است و اولویت‌ها برای تیم ملی است؛ آرزو داریم که تیم ملی موفق باشد و بتواند از گروهش صعود کند؛ امیدواریم سختی‌هایی که در این تعطیلات می‌کشیم، شامل موفقیت تیم ملی شود.

وی در پایان در مورد زلزله کرمانشاه ابراز کرد: پس از این اتفاق ورزشکاران زیادی برای کمک به آن‌ها به میدان آمدند و باید از همه مردم به خصوص ورزشکاران تقدیر و تشکر کرد؛ من هم همراه با دو تن از بازیکنان تیم به بازار تبریز رفتیم و مبالغی را برای آن‌ها جمع‌آوری کردیم که این کمک‌ها باید ادامه داشته باشد و با توجه به اینکه فصل سرماست، برنامه خوبی برای اسکان و بازسازی وجود داشته باشد.

 

انتهای پیام/م

 

دو تیم تجربه اینجای جدول را نداشته‌اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.