مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: پایش ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی واحد‌های صنعتی از امروز در شهرک صنعتی کنارک در جنوب این استان آغاز شد.

آغاز پایش ایمنی و محیط زیست در واحد‌های صنعتی کنارکبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسینعلی سارانی  مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در این طرح قرار است ۴۰ واحد تولیدی فعال مستقر در این شهرک مورد پایش قرار گیرند.

وی ادامه داد: همچنین در انتهای این پایش برای واحد‌های تولیدی شناسنامه ایمنی نیز صادر می‌شود.

سارانی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان امسال ۱۴۸ واحد تولیدی بهره برداری شده با اولویت واحد‌های پر خطر مورد ممیزی قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: افزایش سطح ایمنی با ارتقای توان علمی و آگاهی بخشی مدیران نسبت به توانمندی واحد‌های خود از منظر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی از جمله اهداف طرح پایش است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: پس از درج مدیریت ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی در ساختار سازمانی، طرح ممیزی واحد‌های تولیدی نیز به طور گسترده در حال انجام است.

سیستان و بلوچستان با ۱۹ شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار و ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار و ۱۴ نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می‌شود که با کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است.

انتهای پیام /ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار