استاندار سیستان و بلوچستان گفت : انتخابات حق خدایی است که به همه ارزانی بخشیده و همه ما دارای یک رأی هستیم که باید قدر نعمت خدا را بدانیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان در جمع مردم شهرستان زهک افزود: 29 اردیبهشت ماه نمایش هم زیستی مسالمت آمیز و نمادی از وحدت امت است که قدرت زا است لذا با شور و حضور ماندگار برگرفته از شعور خویش روزی ماندگار را در پای صندوق های رأی به نمایش بگذارید.

وی بابیان اینکه مسئولان قدرت خویش را از مردم عاریه گرفته اند و هرکس که بر قدرت است اجاره نشین و مردم صاحب ملک هستند، تصریح کرد: در انتخابات شوراها نه بر مبنای قوم و مذهب بلکه شایسته سالاری را مبنای انتخاب خویش قرار دهید.

هاشمی یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را کرامت بخشیدن به انسان و از توان آنان در مسیر اداره کشور توان بدست آوردن عنوان کرد و افزود: برپایی نمازجماعت در فضایی صمیمی با عشق و معرفت دینی نسبت به هم از برکات با وسعت امام ( ره ) برحق مردم بود .

هاشمی  اظهار داشت: مسیری که امام خمینی (ره) انتخاب کرد بر بسیج همه ظرفیتهای ملی در تقابل با ظالم وقت بود و با این رویکرد انقلاب را پایه گذاری کرد که مردم و مسئولان امروز در چنین فضای صمیمی با هم سخن می گویند. 

نماینده عالی دولت با اشاره به نشست 80 دقیقه ای خود با رئیس جمهوری در سال گذشته در خصوص طرح نیازمندیها و کاستی های مردم استان با وجود کثرت امکانات بالقوه که ارزشمندترین آن خرد و همگرایی مردم است گفت : رئیس جمهور اظهار داشتند راهی را در خدمت به مردم در پیش بگیرید که برگشت ناپذیر باشد و در راستای همین هدف گذاری توجه به تامین زیر ساخت های استان همچون پروژه راه آهن چابهار – سرخس ، گازرسانی به مرکز استان و توسعه بندر شهید بهشتی چابهار مورد توجه قرار گرفت.

هاشمی گفت: منطقه ویژه اقتصادی رامشار در دورانی که 700 میلیون دلار  درآمد دولت وقت بود حتی چراغ یک واحد صنعتی در آنجا روشن نشد، آیا سیستان تا به امروز اشتغال بالغ بر 2500 نفر را در طرحی مشابه آبیاری با لوله در سیستان در 20 ناحیه تجربه کرده است.

استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در کنار راه اندازی 2 کارخانه تولید لوله GRP با هدف جلوگیری از فاجعه آبی در منطقه و ممانعت از تبخیر 300 میلیون لیتر آب ، تغییر الگوی کشت و شغل پایدار در این شرایط کدام کشاورز حاضر به حراج زمین کشاورزی خودش هست چون این حرکت امیدزا بوده است. 

وی تصریح کرد: فاصله خط انتقال گاز را از 500 کیلومتر به 200 کیلومتر کاهش دادیم ولی عده ای به شیپورهای خود می نوازند که این کپسول گاز است در پاسخ به آنان باید گفت که به وسعت دیدتان قبول دارم اما این به وسعت مخازن عسلویه است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار