همزمان با دولت یازدهم؛

صدور هزار و 200 جواز تاسیس واحد صنعتی در سیستان و بلوچستان

هزار و 200 جواز تاسیس واحد صنعتی در سیستان و بلوچستان صادر شد.

صدور هزار و 200 جواز تاسیس واحد صنعتی در سیستان و بلوچستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: هزار و 200 جواز تاسیس واحد صنعتی کوچک و متوسط از ابتدای سال 92 تا پایان سال 95 در استان صادر شده است.
 
جواد میر افزود: افزون بر 70 واحد تولیدی صنعتی شامل صنایع فلزی و غیر فلزی که در این مدت مجوز راه اندازی دریافت کرده اند بیش از 60 درصد و 226 واحد نیز بیش از 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
 
وی بیان کرد: همچنین در این مدت 308 پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه اولیه بیش از سه هزار و 535 میلیارد ریال در سیستان و بلوچستان صادر شده که اشتغالزایی بیش از سه هزار نفر را در استان به همراه داشته است.
 
وی افزود: معدن و کارخانه فرآوری مس چهل کوره، شرکت تولیدی انواع لوله های GRP زابل، شرکت تولیدی دکل های انتقال نیرو، سردخانه هفت هزار تنی هامون ثمر، شرکت تولیدی قوطی کنسرو، پایانه تخصصی محصولات کشاورزی و مواد غذایی میلک، کارخانه دانه بندی منیزیت نوک آباد، مجتمع معدنی و کارخانه آنتیموان سفید آبه، شرکت تولیدی پروفیل آلومینیوم از جمله طرح های کلیدی است که در این مدت در استان به بهره برداری رسیده است.
 
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار