محدودیت‌هایی که اداره کل حفاظت محیط زیست به وجود آورده معیشت زندگی روستائیان را تحت‌فشار قرار داده است، ادامه این روند به ضرر و زیان روستائیان و مهاجرت آنان به مناطق شهری می‌انجامد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مشکلات روستائیان در حوزه محیط زیست از جمله محدودیت‌های معیشتی به وجود آمده با حضور مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان بررسی شد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی افزود: در سفری که با حضور سید رحمان دانیالی مدیرکل حفاظت محیط زیست این استان به روستاهای جهادآباد، مورچه‌خورت، حسن رباط، لوشاب، سُه، کله رود و لایبید برگزار شد، روستائیان مسائل و مشکلات خود را در حوزه محیط زیست بیان کردند.

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این سفر یک‌روزه، روستائیان تمدید فعالیت معادن سنگ ساختمانی، ورود حیوانات وحشی به مزارع و باغات کشاورزی، مساعدت در خصوص صدور سند و برق دارشدن چاه‌های کشاورزی و سنددار شدن منازل مسکونی در حوزه محیط زیست را خواستار شدند.

حاجی‌دلیگانی ادامه داد: محدودیت‌هایی که اداره کل حفاظت محیط زیست به وجود آورده معیشت زندگی روستائیان را تحت‌فشار قرار داده است، ادامه این روند به ضرر و زیان روستائیان و مهاجرت آنان به مناطق شهری می‌انجامد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.