سرمربی پیکان گفت: هر بار تیمم جان گرفت و نتایج خوبی کسب کرد، داستان هایی ساختند تا این نتایج را به حاشیه ببرند. اکنون هم این اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مجید جلالی درباره توقف پیکان مقابل صنعت نفت آبادان و پاره شدن نوار پیروزی های متوالی این تیم بیان کرد: از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم چراکه با وجود فضای سنگین و ناجوانمردانه‌ای که برای پیکان در روزهای اخیر ایجاد شد، با تمام وجودشان بازی کردند و ظرفیت‌های تیم مشخص است. کسب ۲۴ امتیاز از ۱۲ بازی باعث می‌شود به کار خودم و بازیکنانم افتخار کنم.

او افزود: بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه صنعت نفت ایجاد کردیم اما زمانیکه از فرصت هایمان استفاده نکردیم به حریف موقعیت‌ دادیم. البته اگر داور قضاوت برابری داشت می‌توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. پس از به ثمر رساندن گل اول، سه موقعیت خوب داشتیم تا گل دوم را به ثمر برسانیم. امروز فرصت های زیادی را از دست دادیم و اگر در فوتبال قدر موقعیت‌ها را ندانیم، گل می‌خوریم.

جلالی درباره بحث‌ جادوگری در فوتبال گفت: نزدیک به ۴۰ سال هستم. همواره سعی کرده که سالم کار کنم و بهترین خدماتم را به فوتبال ایران ارائه دهم. فوتبال کار و زندگی ام است جوان های زیادی را به فوتبال معرفی کردم که کسی فکرش را نمی کرد روزی آنها ستاره شوند اما هر بار تیمم جان گرفت و نتایج خوبی کسب کرد، داستان هایی ساختند تا این نتایج را به حاشیه ببرند. اکنون هم این اتفاق افتاده است.

او افزود: مسائل حاشیه‌ای همیشه تاثیر منفی خود را در یک تیم نشان می دهد اما افرادی که این کار را انجام دادند، خوشحال باشند. شما می دانید اختلاف ۲ مربی در پرسپولیس به کجا رسید. با اطمینان می‌گویم به کارهایی که در ۴۰ سال حضورم در فوتبال انجام دادم افتخار می‌کنم و همواره سعی دارم در همین مسیر قدم بگذارم چراکه می‌دانم این مسیر سالم و فوتبالی است.

جلالی درباره درخشش جوانان پیکان در بازی های اخیر این تیم گفت: امروز از شش بازیکن امید روی نیمکت استفاده کردیم و چند بازیکن داخل زمین مانند امامعلی و روستایی هم از تیم‌های پایه پیکان آمده بودند. به فوتبال بد نکرده ام اما فرض کنید اگر فرزندی که او را بزرگ کرده اید در مقابل شما بایستد، چه حسی پیدا می‌کنید؟ اکنون من هم حال همان پدر را دارم. چرا باید با من که این همه برای فوتبال زحمت کشیدم، این گونه برخورد شود؟ این همه سال برای فوتبال زحمت کشیدم اما با این حرف ها برخی مردم روی سکو فکر می کنند خبری است. اگر بخواهم مقابل این تهمت ها از خودم دفاع کنم گویا موضوعی بوده است. بنابراین‌ نمی خواهم به آن دامن بزنم.

نمی گویم ۱۰۰ درصد اما ۹۹ درصد مقابل خداوند روسفیدم

او افزود: هر کس می‌داند در زندگی اش چه کاری انجام داده است و من هم من می‌دانم در این سال‌ها چه کاری انجام داده‌ام. نمی گویم ۱۰۰ درصد اما ۹۹ درصد مقابل خداوند روسفیدم. فوتبال زندگی و عشق من است اما هر سال تهمت‌های بیهوده می‌زنند. یک روز می‌گویند چرا گرمکن پوشیدی و یک روز چیز دیگری می‌گویند. زمانیکه می‌بازم می‌گویند مربیگری‌اش بد است و وقتی می برم می‌گویند جادوگر دارد. این همه سال کار کردم و فقط یکسال در لیگ قهرمان شدم. آیا در سال های دیگر جادوگران خواب بودند؟ به کسی بدی نکردم اما در مقابل هر یک دوست در فوتبال، 100 دشمن دارم. عاصی شده ام که تا تیمم می‌خواهد جان بگیرد، حاشیه درست می‌شود و تهمت و افترا می زنند.

در فوتبال برای موفقیت باید کوتوله باشید

سرمربی پیکان درمورد ثبات تیمش اظهار کرد: پیکان می‌تواند این ثبات را حفظ کند اما می دانید در این فوتبال هر آدم موفقی را می‌زنند و برای موفقیت باید کوتوله باشید. پارسال که به پیکان آمدم اسکلت آن تیم لیگ یکی را حفظ کردم و چند بازیکن خوب اضافه شد و تیم توانست پس از چند سال رفت و آمد در لیگ بماند. آینده پیکان چه با من و چه بدون من با همین روند به خوبی پیش می‌رود. باید به این تیم فضا داده شود تا روزهای خوبی رقم بزند. زیرا ۱۴ بازیکن از تیم امید دارد. قرارداد بازیکنان ما متوسط‌ است و کار ویژه‌ای برای آنها انجام نداده‌ایم. این بازیکنان می‌خواهند خودشان را اثبات کنند که مطمئنم از دل تیم پیکان چند ملی‌پوش خوب بیرون می ایند.

خطای منجر به گل صنعت نفت اصلا خطا نبود

جلالی درباره عملکرد داور دیدار پیکان و صنعت نفت گفت: فیلم بازی را دیدم و اعتقاد دارم داور عملکرد ضعیفی داشت. خطای منجر به گل صنعت نفت اصلا خطا نبود. اصلانی ۲ بار باید برای ما سوت می‌زد که نزد. قرار بود پیام حیدری داور بازی باشد اما او برای کمک به زلزله‌زدگان به کرمانشاه رفت و در این صورت باید یک داور هم سطح او انتخاب می کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار