بازیکن تیم صنعت نفت آبادان گفت: تساوی با ارزشی را مقابل پیکان در تهران کسب کردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمد شادکام پس از تساوی تیمش مقابل پیکان در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی بود و هم ما و هم تیم پیکان موقعیت های زیادی را بدست آوریم و اگر بازیکنانمان مقداری سهل انگاری نمی کردند و در زدن ضربات پایانی بهتر عمل می کردند بازی را با پیروزی پشت سر می گذاشتیم. در کل تساوی با ارزشی را در بیرون از خانه مقابل پیکان کسب کردیم.

او درباره اعتراض کادرفنی و بازیکنان پیکان به داوری گفت: با توجه به اینکه در هر صحنه بازیکنان پیکان شروع به داد زدن می کردند همین موضوع باعث شده بود تا داور تحت تاثیر آنها قرار بگیرد و به بازیکنان ما کارت نشان بدهد.در ضمن اعتراض های آنها تاثیر زیادی روی داور داشت و بازی از دست او خارج شده بود و حتی این مسئله روی بازیکنان ما هم تاثیر گذاشته بود ولی در کل بازی خوبی بود.

شادکام درباره فراز و نشیب این تیم گفت: کمی بدشانسی گریبان ما را گرفته است ما در بیشتر بازی ها خوب بازی می کنیم و حتی موقعیت های خوبی را هم روی دروازه تیم ها ایجاد می کنیم اما در نهایت نمی توانیم از فرصت های مان استفاده کنیم امیدوارم به زودی این بدشانسی دست از سر تیم ما بر دارد موقعیت هایمان تبدیل به گل شود.

انتهای پیام/

اظهارات شادکام پس از تساوی مقابل پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار