بازیکن تیم پیکان گفت: حق ما پیروزی در این دیدار بود و باید عنوان کنم موقعیت های زیادی را هم از دست دادیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ابوالفضل رزاق پور بعد از تساوی تیم پیکان مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: فکر می کنم نه تنها بازی خوبی بود بلکه 2 تا تیم هم موقعیت های زیادی را برای تبدیل شدن به گل داشتند  و کسانی که در ورزشگاه بودند،مشاهده کردند که حق ما پیروزی در این دیدار بود. البته باید عنوان کنم موقعیت های زیادی را هم از دست دادیم.

او افزود: بچه های ما انگیزه زیادی برای پیروزی داشتند و خیلی زود هم به گل رسیدیم اما نتوانستیم در ضربات آخر خوب عمل کنیم و به نوعی عجول بودیم. همین باعث شد تا نتوانیم از موقعیت های خوبی که داشتیم، بهره لازم را ببریم.

بازیکن پیکان در مورد تعویضش هم اظهار کرد:استراتژی کادر فنی این بود که من از زمین خارج شوم و با آوردن یک مهاجم موقعیت های بیشتری را روی دروازه صنعت نفت ایجاد کنیم و من مشکلی برای تعویض شدنم ندارم به نظر کادر فنی احترام می گذارم.

رزاق پور در مورد مقایسه حذف تیم ملی جوانان با تیم امیدی که در آن حضور داشته، گفت: دلیل حذف تیم امید خیلی با حذف جوانان متفاوت است زیرا ما تنها با 12 یا 13بازیکن تمرینات مان را پیگیری می کردیم و حتی برخی از تیم ها حاضر نشدند بازیکنان خودشان را در اختیار تیم امید بگذارند.مطمئنم عامل حذف تیم امید نداشتن بازیکنان زیاد بود و ما تنها 2 اردوی 4 روزه داشتیم و در خیلی از پست ها با کمبود بازیکن مواجه بودیم. به نظرم تیم جوانان ما بی تجربگی کرد و نبود آگاهی آنها از نوع صعود تیم ها نیز جای تعجب داشت،ای کاش سرپرست تیم جوانان پس از بازی اول می آمد و بازیکنان را آگاه می کرد که با قوانین مسابقات بیشتر آشنا شویم.

انتهای پیام/

اظهارات رزاق پور درباره دیدار پیکان مقابل نفت آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار