همایش علمی چیستی و چگونگی تحول در علوم انسانی از دیدگاه آیت‌الله خامنه‌ای در شیراز آغاز شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛سعید زاهدزاهدانی دبیر علمی همایش چیستی و چگونگی تحول در علوم انسانی از دیدگاه آیت‌الله خامنه‌ای گفت: در این رویداد علمی با ارائه آثار ۱۱ محقق، اساتید و فعالان دانشگاهی از سراسر ایران همراه است.

وی هدف از برگزاری همایش چیستی و چگونگی تحول در علوم انسانی از دیدگاه آیت‌الله خامنه‌ای کمک به بومی شدن علوم انسانی دانست و افزود: این همایش محلی برای عرضه تولیدات علمی در حوزه علوم انسانی و نگاه علمی به دلایل لزوم تحول در علوم انسانی است.

همچنین محسن جاجرمی‌زاده دبیر اجرایی همایش چیستی و چگونگی تحول در علوم انسانی از دیدگاه آیت‌الله خامنه‌ای نیز ایجاد پایگاه اسناد تحول در علوم انسانی و تبدیل شیراز به قطب تحول در علوم انسانی را از اصلی‌ترین اهداف برگزاری این همایش برشمرد.

وی با بیان اینکه دستاورد‌های این همایش و رویداد‌های پیرامونی آن از جمله نمایشگاه به عنوان مخزن اسنادی در دانشگاه شیراز است، ادامه داد: تعامل و تبادل نظر اندیشمندان و صاحب نظران در حوزه تحول در علوم انسانی در قالب ارائه مقالات برتر، ایجاد کرسی‌های نظریه پردازی و برپایی ۲۰ کارگاه هم‌اندیشی و میزگرد دنبال می‌شود.

گفتنی است، این همایش  به مدت ۲ روز در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ت

برپایی همایش چیستی تحول علوم انسانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.