دوچرخه سوار نایینی که برای حمایت از مادر شهید "مراد دهقانی" رکابزنی 4 هزار کیلومتر را آغاز کرده است، صبح امروز کرمان را به سمت زابل ترک کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمزه اکبری، رکابزن نایینی با اعلام اینکه من خودم  فرزند شهید "غلامرضا اکبری" از شهرستان نایین هستم، هدف از انجام این حرکت خود را حمایت از مادر شهید "مراد دهقانی" عنوان کرد.

وی گفت: پس از 6 روز رکاب زنی به شهرستان کرمان رسیدم و بعد از استراحت دو روزه، امروز کرمان را از مسیر شهداد ـ نهبندان به سمت زابل ادامه می دهم.

اکبری با اشاره به اینکه شهید "مراد دهقانی" در مرز ایلام به درجه ی رفیع شهادت نائل آمده و هم اکنون آرامگاهش در نقطه ی صفر مرزی سیستان و بلوچستان است، افزود: با دیوار کشی ایران، خاک این شهید در مرز افغانستان واقع شده است و مادر این شهید والامقام همیشه به سختی و با تحمل رنج بسیار بر سر مزار فرزندش حاضر می شود.

این دوچرخه سوار نایینی قرار است از استان های اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و فارس بگذرد و در مسیر برای حمایت بیشتر مردم  از این مادر شهید بزرگوار نیز امضا بگیرد.

شهید "مراد دهقانی" متولد 1350 است که سال 70 در مرز ایلام به درجه ی رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ب

رکابزنی برای حمایت از مادر شهید دهقانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار