میری گفت: نمایشگاه بین المللی کتب دانشگاهی با حداکثر ۷۰ درصد تخفیف در دانشگاه تهران آغاز به کار کرد.

نمایشگاه کتب دانشگاهی با ۷۰ درصد تخفیف افتتاح شدبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتب کاربردی دانشگاهی با بیش از 48 هزار عنوان کتاب از 450 ناشر خارجی در 160 موضوع مختلف در دانشگاه تهران آغاز به کار کرد.

مجید میری معاون اجرایی این نمایشگاه با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تخصصی کاربردی دانشگاهی است که به زبان های غیر فارسی ارائه می شود، افزود: متولی این نمایشگاه انجمن فرهنگ ناشران بین المللی ایرانیان است که اعضا این انجمن به نمایندگی از 450 ناشر خارجی بیش از 48 هزار عنوان کتاب را با بیش از 160 موضوع مختلف عرضه می کنند.

نمایشگاه کتب کاربردی؛ قدیمی ترین رویداد کشور در زمینه کتاب

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتب کاربردی که بعد از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قدیمی ترین رویداد کشور در زمینه کتاب  محسوب شده که خود یک رکورد محسوب می شود زیرا معمولا رویدادهایی از این دست بیش از سه تا پنج سال دوام نمی آورند اما انجمن فرهنگ ناشران بین المللی ایرانیان با وجود مشکلاتی که وجود دارد تا به حال موفق شده همیشه این نمایشگاه را به بهترین شکل ممکن برگزار کند.

میری در خصوص شعار امسال این نمایشگاه تصریح کرد: امسال شعار نه به افست انتخاب شده که به نوعی هدف آن اطلاع رسانی عمومی در موضوع چاپ کتب غیر مجاز است، در گذشته اصطلاحاتی مانند نه به کپی غیر مجاز، نه به دانلود، حق مطلب و یا عناوینی از این دست استفاده می شد که احساس کردیم دیگر این شعارها انگیزه لازم را در عموم مردم ایجاد نمی کند به همین دلیل کلمه افست که یک تکنیک چاپ است، استفاده کردیم که 2 پهلو بودن این شعار نظر مخاطب را جلب کند.

معاون اجرایی پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تخصصی کاربردی دانشگاهی یادآور شد: امیدواریم دولت توجه و حمایت ویژه ای از این تشکل داشته باشد و از این پس وزارت علوم، وزارت بهداشت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و شهرداری با هماهنگی و همکاری با توجه به پتانسیلی که در این نمایشگاه وجود دارد ما را در هرچه بهتر برگزار شدن آن یاری کنند.

گفتنی است، علاقه مندان به این نمایشگاه می توانند از تاریخ 21 تا 24 آبان از ساعت 9 صبح تا پنج بعد از ظهر از این نمایشگاه بازدید کنند و از تخفیف 20 تا 70 درصدی ویژه برخوردار شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.