امام جمعه خوانسار گفت: تضعیف دولت را بر مبنای حکم امام و رهبری حرام دانسته و کمک به مسؤولان را جزء اصلی‌ترین برنامه و وظیفه خود در هر زمینه‌ای می‌دانم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام رسول خواجه‌کریمی شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خوانسار، اظهار داشت: خوانسار شهری است که در 400 سال گذشته در کلاس اول میدان داری تشیع حضور داشته است.

وی با اشاره به اینکه آقا حسین خوانساری در دوران صفویه 6 ماه هم شیخ الاسلام و هم حکومت داشته است، افزود: حوزه علمیه این شهرستان در ردیف شهرهای حلب، حله، نجف و قم قرار داشته و جایگاه بزرگی دارد.

امام جمعه خوانسار بیان داشت: چندین طرح زیر بنایی و توسعه‌ای در شهرستان در حال انجام است، اگر این طرح ها تکمیل و نواقص آن برطرف و جبران شود، خوانسار بخشی از راه توسعه را پیموده است.

وی با بیان اینکه خوانسار مانند بن بست است و به راه‌های اصلی کشور ارتباط  ندارد، بیان کرد:  بزرگراه خمین- دامنه 13 سال در حال انجام است و پیشنهاد تخصیص اعتبارات برای پیشبرد طرح می‌شود.

خواجه کریمی تأکید کرد: مسؤولان باور کنند پیمانکاران تا هزینه را دریافت نکنند کاری انجام نمی‌دهند چرا که در برابر بازار پاسخ گو هستند و واقعیت بازار نقد و نه نسیه است.

وی گفت: تلاش شود که بودجه و اعتبارات به موقع تخصیص یابد و مدیریت استان در این خصوص نقش بسزایی می‌تواند داشته باشد.

امام جمعه خوانسار اظهار داشت: از وضعیت اقتصادی کشور آگاه هستیم اما آن چه که امکان دارد این است که اعتبارات برای تغذیه بازار تخصیص داده شود تا طرح‌ها زودتر به سرانجام برسد.

وی ادامه داد: هنگامی که پیمانکار از جانب دولت تقویت شود، به ازای آن چند برابر خدمات می‌دهد.

خواجه کریمی با بیان اینکه خوانسار نخستین شهری که از آب قمرود استفاده می‌کند، تصریح کرد: سد باغکل از بزرگترین پروژه‌های آبی شهرستان است که به بهره برداری رسیده و دولت خود بهره بردار بوده است.

وی مطرح کرد: این سد دچار مشکلاتی است که اگر نواقص آن ترمیم نشود، طرحی ابتر و برای خوانسار اثری ندارد، مشکل فنی سد وجود قنات کیده در زیر آن است که بستر بزرگی از سد را به خود اختصاص داده و از طرفی قنات یک فرصت برای شهرستان است.

امام جمعه خوانسار ادامه داد: مشکلات فنی سد هرچند کلان باشد باید حل شود، شاید برابر کل هزینه اولیه برای ترمیم این سد هزینه شده و هنوز مشکل وجود دارد.

وی عنوان کرد: هر مدیری بخواهد مشکل سد خوانسار را برطرف کند، این آمادگی وجود دارد که از نظر اجتماعی مردم شهر را  راضی کرد تا پایان مشکل صبر کنند.

خواجه کریمی با بیان اینکه گرچه کار سخت است اما مردم نظارت دارند، تاکید کرد: وظیفه ما کمک کردن است و در زمان تمام استانداران از همه طیف‌ها کار و مسئوولان شهر را تقویت کردم.

وی تصریح کرد: تضعیف دولت بر مبنای حکم امام و رهبری حرام را حرام دانسته و کمک به مسؤولان را جزء اصلی‌ترین برنامه و وظیفه خود در هر زمینه‌ای می‌دانم.

امام جمعه خوانسار در پایان با اشاره به اینکه برای رسیدن به هدف اصلی نظام راه آسان نیست و باید هزینه ها پرداخت شود، خاطر نشان کرد: مسؤولیت بی بدیل‌ترین نعمت برای خدمت‌گذاری است و از این نعمت باید بیشترین استفاده را برد.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای اداری شهرستان خوانسار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.