معاون استاندار اصفهان گفت: هم اکنون بیش از ۵۰ طرح عمرانی در آران و بیدگل در حال اجراست که سهم خیر و سرمایه گذار خصوصی در آن انجام شده ولی سهم دولت به دلایل مختلف محقق نشده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد علی طرفه امروز، در شورای اداری آران و بیدگل با اشاره به اینکه در مدت چهار سال اخیر بیش از ۱۲ هزار طرح عمرانی در بخش های مختلف در سراسر استان اصفهان اجرا شده است، اظهار داشت: برای اجرای این طرح های ۱۴ هزار میلیارد تومان هزینه شده که ۷۸ درصد آن را مردم و خیران متقبل شده اند.

وی افزود: برای اجرای طرح های عمرانی استان بخش خصوصی و مردم موتور محرک اجرای طرح ها بوده اند و این نقش موثر مردمی در همه جوانب کار به خوبی قابل مشاهده است.

معاون امور هماهنگی استانداری اصفهان به نقش موثرتر مردم و بخش خصوصی در اجرای طرح های عمرانی آران و بیدگل هم اشاره کرد و گفت: این شهرستان نمونه کامل استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در اجرای طرح های مختلف است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در مدت دو سال گذشته تنها ۵۰ الی ۶۰ درصد از اعتبارات شهرداری ها توسط دولت تامین شده است، گفت: درصدد جبران این اعتبارات در سالجاری هستیم.

طرفه تاکید کرد: باید زمینه ای فراهم شود تا بخش خصوصی، خیران و مردم بهتر و راحت تر بتوانند در فعالیت های مختلف سرمایه گذاری و عمرانی شرکت داشته باشند.

فرماندار آران و بیدگل نیز در این جلسه با اشاره به اینکه آران و بیدگل با کمتر از شش درصد بیکاری یکی از شهرهای استان اصفهان با اشتغال بالا است، گفت: بیش از ۳۰ درصد از نیروی شاغل آران و بیدگل را شهرهای همجوار تشکیل داده اند.

وی با اشاره به اینکه آران و بیدگل از معدود شهرستان هایی است که در اغلب طرح هایی عمرانی و خدماتی آن نام خیر وجود دارد، افزود: هم اکنون بیش از ۵۰ طرح عمرانی در آران و بیدگل در حال اجراست که سهم خیر و سرمایه گذار خصوصی در آن انجام شده ولی سهم دولت به دلایل مختلف محقق نشده است.

ابوالفضل معینی نژاد به پیچیده شدن جریان صدور مجوز ها و طولانی شدن بحث واگذاری زمین ها به عنوان مهمترین مشکلات شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: طرح های ناتمام جاده ای و بهداشی از دیگر مشکلات شهرستان آران و بیدگل است.

 

انتهای پیام/م

 

۷۸ درصد طرح های عمرانی اصفهان در چهار سال اخیر توسط خیران اجرا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.