فرماندار شهرضا گفت: اگر مدیران شهرستان در انتظار ارسال اعتباراتی از ادارات کل باشند، تا سال‌ها هیچ اقدامی در راستای خدمت رسانی به مردم شهرستان انجام نمی‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن گلابی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا با تأکید بر اهمیت خدمت‌رسانی به مردم، اظهار کرد: مدیران شهرستان نباید منتظر باشند تا پول به حساب دستگاه و اداره آن‌ها بیاید، بلکه خود باید برای جذب این اعتبار تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مدیران شهرستان باید سهم اعتبارات شهرستان را از ادارات کل پیگیری کنند، افزود: اگر مدیران شهرستان در انتظار ارسال اعتباراتی از ادارات کل باشند تا سال‌ها هیچ اقدامی در راستای خدمت‌رسانی به مردم شهرستان انجام نمی‌شود.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با ادارات استانی خویش برای جذب اعتبارات هماهنگی کنند، گفت: مدیران در راه خدمت و پیگیری مطالبات مردم نباید منتظر واگذاری اعتبارات باشند.

وی با تأکید بر اینکه مدیران باید نسبت به رفع مشکلات و معضلات شهرستان در حیطه وظایف خود اقدام کنند، خاطرنشان کرد: افکار عمومی بزرگترین و مهم‌ترین دادگاهی است که هر مسؤول باید در پیشگاه آن قرار گیرد و برای هرکاری که انجام داده یا انجام نداده، پاسخگو باشد.

گلابی در پایان با بیان اینکه انجام بسیاری از کارها نیاز به اختصاص بودجه ندارد، اضافه کرد: به دنبال الحاق 5 هزار متر به زیربنای کتابخانه‌های شهرضا هستیم که سهم قابل ملاحظه‌ای در توسعه فرهنگی شهرستان و افزایش سهم مطالعه مردم دارد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.