سلطانیه طی نامه‌ای از پژوهشگران خواست اگر قصد انجام پژوهش‌های مرتبط با مسائل هستهای رادارند، از هیئت رئیسه دانشگاه استعلام نمایند تا دچار چالش‌های بازدید آژانس انرژی هسته‌ای نشوند.

پژوهش‌های مرتبط با مسائل هسته‌ای محدود می‌شودبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ منصور سلطانیه معاونت پژوهشی و فناوری و نماینده تام‌الاختیار دانشگاه علم و صنعت در حوزه پادمان هسته‌ای طی نامه‌ای به کلیه پژوهشگران این دانشگاه اعلام کرد: همان‌طوریکه استحضار دارید پس از امضای پروتکل الحاقی، جهموری اسلامی ایران متعهد شده است فعالیت‌های پژوهشی خود را اظهار و پس از شفاف سازی ادامه دهد.

وی ادامه داد: چند تن از همکاران مشغول انجام فعالیت‌های تحقیقاتی بودند که بطور غیرمستقیم به مسائل هسته‌ای مرتبط می‌شد. مسئولین پادمان هسته‌ای در جلسه‌ای مشترک موارد را بررسی نمودند و برای هر یک راهکارهایی ارائه شد تا مشکل حل و فصل شود. بدین وسیله تقاضا می‌شود چنانچه هر یک از شما بزرگواران قصد انجام پژوهش‌های مرتبط با مسائل هسته‌ای رادارید، قبل از شروع کار از هیئت رئیسه دانشگاه استعلام نمایید تا دانشگاه دچار چالش‌هایی از قبیل بازدیدهای دورهای آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای و مسائلی از این قبیل نشود.

 

انتهای پیام/

نامه معاونت پژوهشی دانشگاه علم و صنعت به پژوهشگران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار