صالحی گفت: از جمله‌ دستاوردهای‌ عظیم‌ کشور‌ در عرصه علم می‌توان‌ به موفقیت‌های هسته‌ای اشاره کرد‌.

موفقیت‌های هسته‌ای دستاورد عظیم ایران در عرصه علمبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی‌ اتمی ایران‌ در حاشیه‌ اختتامیه‌ جشنواره‌ مصطفی‌ در جمع خبرنگاران با اشاره به این موضوع‌ که این جایزه‌ برای‌ تمام جوانان بسیار مفید است، اظهار کرد: جوانان کشور‌ نیازمند‌ الگوهای‌ مناسبی هستند‌ و می‌خواهند‌ پیشرفت‌ داشته باشند‌ جوایزی‌ همچون جایزه مصطفی‌ می‌تواند‌ بستر مناسبی را برای این جوانان‌ فراهم کند.

رئیس سازمان انرژی‌ اتمی ایران‌ ادامه داد: جشنواره مصطفی‌ محلی است برای‌ معرفی‌ جوانان‌ برتر‌ کشورهای‌ اسلامی‌ و هر کدام از آنها‌ این پتانسیل‌ را دارند که تبدیل به الگو‌یی برای جوانان دیگر شوند.

 صالحی‌ خاطرنشان کرد: این موضوع که جمهوری اسلامی ایران فصل‌ تازه‌ای‌ از علم و تکنولوژی‌ را آغاز کرده است‌، گفت: پس از انقلاب اسلامی ایران و جنگ تحمیلی‌ تعداد دانشجویانی‌ که دارای‌ مدرک دانشگاهی‌ بودند  بسیار کم بود‌ اما امروزه‌ می‌بینیم‌ که میلیون‌ها جوان‌ در کشور‌ دارای‌ تحصیلات‌ دانشگاهی‌ هستند.

رئیس سازمان انرژی‌ اتمی ایران‌ با اشاره به دستاوردهای‌ علم و فناوری‌ کشور‌، اظهار کرد: در حال حاضر‌ کشور دارای‌ شتاب عظیمی‌ در عرصه‌ علم و فناوری‌ است‌ و از جمله‌ دستاوردهای‌ عظیم‌ کشور‌ می‌توان‌ به موفقیت‌های هسته‌ای اشاره کرد‌.

 وی یادآور شد: جایزه مصطفی‌ یک جایزه‌ بین‌المللی‌ است و این جایزه‌ به کسی داده می‌شود که موفقیت‌ چشمگیری‌ داشته باشد‌ امیدوار‌ هستیم‌ که این گام مثبت‌ جمهوری اسلامی ایران‌ سبب‌ روشن‌ شدن‌ افق‌‌هایی در برابر کشورمان باشد‌.

 

انتهای پیام/

 

برگزاری اختتامیه جشنواره مصطفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار