رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:امیدوارم اقدامات خوب اسطوره های ورزشی برای آگاهی نسل جوان بازگو شود.

جعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت اکبر افتخاری پیشکسوت فوتبال ایران اظهار داشت: بار دیگر غم از دست دادن یکی از بزرگان ورزش کشورمان اهالی ورزش را دور هم جمع کرد، من امیدوارم از این به بعد تنها به یاد یکدیگر نباشیم بلکه در کنار یکدیگر باشیم.

وی ادامه داد: امیدوارم اقدامات خوب اسطوره های ورزشی که از نظر اخلاقی دارای فرهنگ والایی بودند برای آگاهی نسل جوان بازگو شود  تا آنها بدانند پیشکسوتان ما در چه شرایط سختی برای اعتلای فرهنگ جامعه خود فعالیت کرده اند.

کاشانی افزود: افتخاری یکی از اسطوره های فوتبال ایران بود، همه ما می میریم و چه بهتر که در زمان حیات قدر یکدیگر را بیشتر بدانیم. من از وزیر ورزش و سایر مسئولانی که در مراسم امروز حضور یافتند تشکر می کنم. حضور در چنین مراسمی به معنی حفظ ارزش ها است و در دنیا به برخورد ما با بزرگان کشورمان نگاه می کنند.

 وی با اشاره به بحث جادگری در فوتبال ایران گفت: هر کسی براساس اعتقاداتش گرایش به فرهنگی خاص دارد و من نمی توانم در رد یا قبول آن اعتقادات اظهارنظر کنم.

 کاشانی در پایان در مورد حذف ناباورانه تیم ملی جوانان کشورمان از رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا عنوان کرد: به هر حال باخت در ورزش یک امر طبیعی است و من امیدوارم شکست تیم ملی جوانان زمینه ای برای کسب پیروزی در رقابت های آینده باشد.

 انتهای پیام/

اظهارات کاشانی در مورد درگذشت افتخاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار