عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت: در صورت بازگشت طاهری از سفر خیلی از مسائل بازگو می‌شود و تمام صحبت‌های مطرح شده درمورد استعفا در حد شایعه است.

محمدرضا گرشاسبی در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره درگذشت مرحوم اکبر افتخاری اظهار کرد: متاثر کننده است که افتخار آفرینان فوتبال کشورمان یکی پس از دیگری از پیش ما می روند. ان شاالله آن هایی که افتخارات مرحوم افتخاری را از دور یا نزدیک دیده اند یا نتوانسته اند مشاهده کنند می توانند با مراجعه به ویکی پدیا با او آشنا شوند.

او ادامه داد: ان شاالله دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم مشکلات همسر مرحوم افتخاری که حدود 50 سال در کنار او بدون هیچ مشکلی زندگی کرد و در حال حاضر هم با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند را حل کنیم. در ضمن با توجه به اینکه این مرحوم اهل خوزستان بود، خوشبختانه استاندار خوزستان و در پی آن مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان هم عنوان کرده اند که در تلاش هستند تا بتوانند مشکلات مالی این خانواده را هر چه سریعتر حل کنند.

گرشاسبی درباره وضعیت فعلی باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس در این 2 یا 3 سال اخیر به لطف تمام عزیزان به ویژه هواداران پر شور و حاضر در صحنه نتایج خوبی را بدست آورده است. علی اکبرطاهری مدیرعامل باشگاه اعلام کرد که می خواهد حدود چهارده روز به کربلا و مشهد مقدس برود. ما به دنبال این هستیم تا او را به تیم بازگردانیم تا دوباره تمام اعضا در کنار همدیگر و با حمایت های وزارت ورزش بتوانیم نتایج خوبی را برای هواداران به ارمغان بیاوریم. بازهم می گویم منتظریم تا طاهری از سفر بازگردد و تمام این صحبت های مطرح شده در حد شایعه است و با برگشتن طاهری خیلی از مسائل روشن می شود.

او درباره مشکلات مالی این تیم و گله مندی علی دایی از مسئولان باشگاه پرسپولیس بابت پرداخت نکردن مطالبات مالی اش اظهار داشت: همانطور که می دانید علی دایی به عنوان اسطوره فوتبال کشورمان محسوب می شود و بالاخره ادعایی دارد که مطرح شده و ما هم طبق قانون فدراسیون و ای اف سی با توجه به اینکه وقت کم بود و از طرفی طاهری هم در مرخصی بود، در تلاش بودیم تا کارها را طوری پیش ببریم تا نه تنها برای مان مشکلی ایجاد نشود، بلکه شرایطی ایجاد نشود که مبادا نتوانیم در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنیم. به شدت پیگیر مطالبات علی دایی هستیم تا بتوانیم هر چه سریعتر این مشکل را برطرف کنیم. در ضمن برخی از عزیزان هم لطف کردند و طلب هایشان را با توجه به عشقی که به تیم و هواداران داشتند، بخشیدند. قرار شده است امروز هم به حساب برخی دیگر از طلبکاران باشگاه پول واریز شود و مابقی هم به مرور زمان مشکلشان را حل خواهیم کرد، تمام فکر و ذهن ما اینست که مسائل را به خوبی و خوشی حل و فصل کنیم.

مشکل برانکو را تا چند وقت دیگر حل می کنیم

او در مورد برانکو هم گفت: برانکو هیچ مشکلی ندارد و ان شاالله در همین روزها بخشی از مطالباتش را پرداخت خواهیم کرد. در ضمن حامی مالی لطف کرد و بخشی از مطالبات تیم را پرداخت کرد و طبق برنامه ریزی های به عمل آمده قرار شده مقداری دیگر از مبالغ، امروز به حساب تیم واریز شود که مطمئنا با این مبالغ می توانیم بخش اعظمی از مشکلات کادر فنی و بازیکنان را حل کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار