مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت: تا کنون حدود ۱۵۰ اثر فاخر رسانه‌ای در این مرکز تولید شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان افزود: از این تعداد حدود ۴۰ اثرِ علی رغم تنگنا‌های مالی شدید در سال‌های اخیر ساخته شده؛ و این امر بیانگر عزم رسانه برای معرفی هرچه بیشتر استان است.

معصومی فر با اشاره به قول مساعد استاندار برای حمایت از صداوسیما و تخصیص اعتبار به طرح های این مرکز ، خواستار توجه بیشتر به تولید آثار فاخر رسانه ای شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین با اشاره به ایده‌های جدید برای تولید آثار فاخر در حوزه رسانه افزود: برخی موضوعات و ایده‌های رسانه‌ای مثل زندگی شهید رجایی، شهید لشگری و سایر مفاخر استان موضوعات بکر و مغفولی هستند که تا کنون به آن‌ها پرداخته نشده و ورود به این عرصه مستلزم تأمین اعتبار و حمایت جدی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم در این دیدار بر لزوم حمایت از رسانه برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و تولید آثار فاخر رسانه‌ای تأکید کرد و خواستار برگزاری جلسه‌ای با حضور استاندار، امام جمعه، اعضای شورای فرهنگ عمومی و متولیان امر برای تصویب طرح‌های صداوسیمای مرکز قزوین در قالب مصوبه‌ای قانوی برای جذب بودجه دراین حوزه شد.

یاری افزود: در صورت ارائه‌ی طرح‌های کارشناسی مختلف از سوی صداوسیما، سازمان مدیریت و برنامه ریزی آن‌ها را حمایت خواهد کرد تا بودجه لازم به این طرح‌ها اختصاص یابد.

در ادامه این جلسه هواسی قائم مقام، شمس آرا معاون سیما و لطفی مشاور مدیرکل صداوسیما هم با قدردانی از توجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواستار توجه هرچه بیشتر به حوزه‌ی رسانه شدند و گفتند حمایت از رسانه منجر به معرفی توانمندی و ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدار  معصومی فر با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار