معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد از جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی به منظور افزایش جذابیت سه بوستان بزرگ شهر مشهد خبر داد.

جذب سرمایه‌گذار به منظور افزایش جذابیت سه بوستان بزرگ شهر مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ خلیل‌الله کاظمی معاون خدمات و محیط زیست شهری  شهرداری مشهد گفت: یکی از راه‌های افزایش جذابیت بوستان‌های شهر جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی است که با توجه به این مسئله باید برای 3 پارک بزرگ وکیل‌آباد، خورشید و وفا با تمام توان سرمایه‌گذار جذب شود.

وی افزود: در حال حاضر طرح‌های سرمایه‌گذاری دنبال می‌شود به عنوان مثال طرح مجموعه تله‌کابین، سورتمه و پردیس هیجان در بوستان خورشید در حال پیگیری است.

معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد در خصوص پروژه‌های عمرانی فضای سبز منطقه 9 مشهد ادامه داد: در سال گذشته  38 عنوان پروژه در خصوص احداث بازپیرایی روشنایی نورپردازی در منطقه 9 تعریف شد که از این تعداد 25 پروژه معادل 66 درصد به طور کامل تکمیل شده و 7 پروژه باقی مانده دیگر نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به اختصاص اعتبار 5.5 میلیارد تومانی برای فعالیت‌های عمرانی فضای سبز منطقه 9 مشهد گفت: در سال جاری 21 عنوان پروژه عمرانی فضای سبز برای منطقه 9 مشهد تعریف شده که 14 پروژه از این تعداد جدید است.

معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد ادامه داد: تاکنون از این 21 پروژه ، 17 پروژه معادل 81 درصد در حال انجام عملیات اجرایی است.

کاظمی در خصوص سرانه فضای سبز این منطقه افزود: سرانه فضای سبز منطقه 9 مشهد بدون احتساب کمربند سبز تا پایان سال گذشته 13.13 مترمربع به ازای هر شهروند است که با توجه به توسعه 6.5 هکتاری فضای سبز منطقه در سال جاری این سرانه افزایش پیدا خواهد کرد.

 

کاظمی به طرح‌های نگهداری فضای سبز منطقه 9 مشهد اشاره کرد و گفت: در راستای عملیات نگهداری در سال جاری بیش از 4 هزار اصله درخت و درختچه و همچنین بیش از 500 هزار گل فصلی پاییزه در 80 نقطه شاخص سطح منطقه کاشته شده است.

 

انتهای پیام//ف.م

 

جذب سرمایه‌گذاربرای سه بوستان بزرگ شهر مشهد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار