رئیس اداره رفاه و سلامت کارکنان مدیریت منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه شهرداری مشهد از کسب مقام قهرمانی تیم دارت شهرداری مشهد در مسابقات شهرداری‌های کلانشهرهای کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مسعود پوریان گفت: در این دوره از مسابقات که به میزبانی کلانشهر قم و با حضور10 کلانشهر مشهد، تهران، قم، اصفهان، اهواز، تبریز، اراک، شیراز، ارومیه و کرج در سالن شهدای شهرداری قم برگزار شد تیم مشهد به مقام ارزنده قهرمانی دست یافت.

وی افزود: در روز نخست این بازی‌ها، تیم‌ها بر اساس قرعه کشی در چهار گروه قرار گرفتند که تیم شهرداری مشهد با بهره‌مندی از بازیکنان قدرتمند و دارای افتخارات استانی وکشوری خود توانست با برتری در برابر تیم تهران به‌عنوان تیم نخست راهی مرحله حذفی شود.

پوریان گفت: در مرحله بعدی تیم مشهد با برتری در برابر تیم اراک به جمع 4 تیم مرحله نیمه نهایی رسید که در این دوره با برتری قاطع در برابر تیم تبریز به فینال این مسابقات راه یافت.

رئیس اداره رفاه و سلامت کارکنان مدیریت منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه شهرداری مشهد گفت: در بازی نهایی تیم شهرداری مشهد برابر تیم قدرتمند تهران قرار گرفت و با برتری مجدد در برابر این تیم توانست برای 4 دوره پیاپی به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.

انتهای پیام// م.م

کسب مقام قهرمانی تیم دارت شهرداری مشهد در مسابقات شهرداری‌های کلانشهرهای کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.