سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر گفت: این دانشگاه در دو سال اخیر13 تفاهم‌نامه همکاری تحقیقاتی با صنایع شهرستان شاهین‌شهر و میمه منعقد کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید حمیدرضا رئیس‌السادات اظهار کرد: این دانشگاه در دو سال اخیر 13 تفاهم‌نامه همکاری تحقیقاتی با صنایع شهرستان شاهین‌شهر و میمه منعقد کرده است.

وی افزود: تفاهم‌نامه‌های امضا شده با صنایع متوسط و بزرگ این شهرستان به‌ صورت کلی منعقد و در مسیر تبدیل به امضای همکاری مشترک تحقیقاتی است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر به درخواست ثبت 5 اختراع محققان این دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: علاوه بر این، استادان محقق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر، 4 طرح تحقیقاتی را در خصوص استفاده از انرژی خورشیدی در مصارف خانگی، صنعتی و خدماتی در دست اجرا دارند.

رئیس‌السادات، با بیان این‌که خدمات رفاهی و عمرانی این دانشگاه در دو سال اخیر هر سال 30 درصد رشد یافته است، به سرمایه‌گذاری 700 میلیون تومانی دانشگاه در احداث، توسعه و تکمیل طرح‌های رفاهی و ورزشی هم چون، زمین چمن مصنوعی، سالن غذاخوری دانشگاه، تأسیس واحد انتشارات و خدمات اینترنت اشاره کرد.

وی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر، از 700 نفر در سال 94 به 2 هزار نفر در سال 96  و رشته‌های تحصیلی این دانشگاه هم از 7 رشته به 40 رشته در مدت یادشده افزایش‌ یافته است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر اضافه کرد: در این دانشگاه رشته‌های کارشناسی ارشد مدیریت فرهنگی، معماری داخلی، معماری و رسانه، تأسیس‌شده است.

 

انتهای پیام/م

 

امضاتفاهم‌نامه همکاری تحقیقاتی با صنایع شهرستان شاهین‌شهر و میمه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار