رانندگان تاکسی این کلانشهر، آداب معاشرت و نحوه مواجهه با گردشگران بویژه گردشگران خارجی را فرا می گیرند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،این تفاهمنامه در جریان نشست کمیسیون گردشگری و برند اتاق بازرگانی اصفهان و با حضور رئیس این اتاق، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، معاون حمل و نقل شهرداری ، رئیس سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و منتخابان شورای اسلامی شهر اصفهان در اتاق بازرگانی اصفهان منعقد شد.


بر اساس این تفاهمنامه، اتاق بازرگانی اصفهان ابرازها و امکانات نرم افزاری آموزشی مورد نیاز برای برگزاری کلاس های آموزشی از جمله زبان انگلیسی و آداب معاشرت با گردشگران را فراهم می کند.

 سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان نیز شناسایی رانندگان دارای مزیت‌های رقابتی و فراهم نمودن زمینه مشارکت آنها در دوره های آموزشی، معرفی و طبقه‌ بندی جامعه هدف و تدوین و ارایه سرفصل‌های آموزشی در حوزه مرتبط با مأموریت‌ های سازمان تاکسیرانی، تامین فضای آموزشی مستمر در نقاط ایستگاهی جامعه هدف و تدوین و ارائه پیشنهاد و آئین نامه استاندارد اولیه خدمات حمل‌ و نقل شهری به گردشگران را بر عهده می گیرد.

 همچنین اداره کل میراث فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری استان اصفهان، مشارکت در انتخاب و تامین اساتید آموزشی درحوزه‌ های غیر فنی ( گردشگری) و ایجاد زمینه همکاری رانندگان آموزش‌ دیده تأسیسات گردشگری را متعهد می شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار