مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: بیش از 17 هزار نفر زائر اربعین حسینی استان اردبیل با 450 دستگاه اتوبوس جابجا می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در دوره آموزشی سامانه جامع معاملات که با حضور کارشناسان استان های آذربایجانشرقی، غربی و زنجان در اداره کل راهداری استان اردبیل در حال برگزاری است با اعلام این خبر افزود: طرح جابه‌جایی زائران اربعین حسینی از هفتم آبان ماه شروع شده و تا ۲۶ آبان ماه به مدت ۲۰ روز ادامه خواهد داشت.

وی از افزایش 88 درصدی ورود زائران آذری، روسی و گرجستانی به پایانه مرزی بیله سوار خبر داد و گفت: 4 هزار نفر زائر اتباع خارجی با 73 دستگاه اتوبوس از طریق مرزشلمچه عازم کربلای معلی می شوند.

رحمتی با بیان اینکه طبق سنوات گذشته امسال نیز نیروهای این اداره کل جهت هماهنگی بازگشت زائران اربعین حسینی استان در پایانه مرزی مهران حضور خواهند داشت تصریح کرد: امروز جهت آخرین هماهنگی ها عازم مهران شده و از اقدامات انجام یافته بازدید خواهیم کرد.

وی در خصوص کرایه اتوبوس ها نیز گفت: به دلیل یک سر خالی بودن کرایه اتوبوس های عادی 90 هزار تومان، 32 نفره 120 هزار تومان و تخت شو 140 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ح

افزایش 88 درصدی ورودی زائران خارجی به پایانه مرزی بیله سوار

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.