بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی شهید جلیل یاسوج در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: بر اساس وعده مسئولان وزرات راه و شهرسازی به عنوان مجری ساخت بیمارستان ۲۸۳۳ تختخوابی یاسوج، این طرح تا پایان آبان ماه تحویل دانشگاه علوم پزشکی می‌شود.
اورنگ ایلامی افزود: برای خرید تجهیزات بیمارستان بزرگ یاسوج ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز بوده که از هم اکنون به طور ویژه در دستور کار مسئولان، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین نماینده عالی دولت در استان و مجمع نمایندگان است.
ایلامی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم بیمارستان یاسوج تا دهه فجر مورد بهره برداری قرار بگیرد، افزود: تجهیزات در حوزه سلامت گران قیمت و زمان‌بر بوده به طوری که برای تجهیز این بیمارستان ۴۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است.
وی بیان کرد: با بهره‌برداری از بیمارستان‌های در دست ساخت در ۲ شهر یاسوج و گچساران تعداد تخت‌های بیمارستانی این استان ۲ برابر می‌شود.
ایلامی ادامه داد: هم اکنون ۵۴۳ تخت بیمارستانی در شهر‌های استان کهگیلویه و بویراحمد فعال است که با بهره برداری از بیمارستان‌های شهید جلیل یاسوج، باشت، بی بی حکیمه(س) و نرگسی گچساران این تعداد به یک هزار و ۸۶ تخت می‌رسد.

 انتهای پیام/غ

بهره برداری از بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.