سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تسریع در روند اجرایی بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی شهید جلیل یاسوج خبر داد و گفت: این پروژه پایان آبان ماه امسال تحویل علوم پزشکی داده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   اورنگ ایلامی اظهار داشت: با هدف تسریع در روند اجرایی پروژه بیمارستان 283 تختخوابی شهید جلیل یاسوج نشستی با حضور مسئولان استانی از جمله نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه این نشست زمینه ساز تسریع در روند عملیات اجرایی این پروژه می‌شود عنوان کرد: در این نشست مقرر شد بیمارستان 283 تختخوابی حداکثر تا پایان آبان‌ماه سال 96 به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با توجه به بررسی‌ها کارشناسی شده ایجاد برخی تغییرات در ساختمان بیمارستان شهید جلیل یاسوج لحاظ شده که در این نشست معاون وزیر راه و شهرسازی با اعمل این تغییرات موافقت کرده و قول همکاری دادند.

ایلامی با تاکید بر اینکه نصب همزمان دستگاه‌های ضروری و تجهیز بیمارستان شهید جلیل یاسوج از جمله رهاورد نشست مسئولان استانی با معاون وزیر راه و شهرسازی بوده است افزود: طبق توافق انجام شده این بیمارستان به صورت موقت تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان می‌شود.

وی از برطرف کردن مشکل محوطه سازی و انشعابات آب، گاز و برق بیمارستان شهید جلیل در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های اصلی کاری‌ام به سرانجام رسیدن پروژه‌های بهداشتی و درمانی با هدف ارتقاء شاخص‌های این بخش است.

ایلامی تصریح کرد: با بهره‌برداری از بیمارستان شهید جلیل یاسوج شاهد کاهش ارجاع بیماران استانی به سایر استان‌ها هستیم که به طور حتم این مهم رضایت مردم شهرهای مختلف استان را در پی دارد.

انتهای پیام/غ

کاهش ارجاع بیماران کهگیلویه وبویراحمدی به سایر استان‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.