صداوسیمای مرکز قزوین برای کودکان برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بگفته‌ اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین  ، برنامه‌های «باغچه آفتابگردون» و «گل‌های زندگی» ویژه برنامه‌هایی برای کودکان و نونهالان هستند که در سیما و صدای مرکز قزوین تهیه، تولید و پخش می‌شوند.

اکبری افزود: این برنامه‌ها با هدف آموزش مهارت‌های زندگی، مفاهیم و مضامین اخلاقی کودکانه و احترام به پدر و مادر و بزرگتر‌ها از صدای و سیمای مرکز قزوین پخش می‌شوند.

وی اضافه کرد: دربرنامه‌ی «باغچه آفتابگردون» خاله «سمیرا» بعنوان مجری و خانواده عروسکی «نباید» شامل پدر، مادر و برادرش «نی نی» و همچنین شخصیت‌های عروسکی «کلاغ» و «عمو قوام» که عطار محل است؛ روند برنامه را در قالب گفتگو‌هایی عامیانه و پند آموز در حوزه‌ی کودک و نوجوان پیش می‌برند.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین بیان داشت: برنامه‌ی رادیویی «گل‌های زندگی» هم ماهیت و رویکردی متمایز دارد که با حضور کودکان در استودیو رادیو اجرا و پخش می‌شود.

وی اضافه کرد: این برنامه‌ی رادیویی دارای بخش‌های مختلفی از جمله، گزارش از کودکان و آموزش مسائل اجتماعی به آنان، نمایش، داستان‌های کلیله ودمنه و گپ و گفت: با بچه‌ها ست.

اکبری افزود: برنامه‌ی تلویزیونی «باغچه آفتابگردون» به تهیه کنندگی محسن آقالر روز‌های فرد به مدت حدود ۵۰ دقیقه از ساعت ۱۵ از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین پخش و روز‌های زوج هم در همان ساعت بازپخش می‌شود.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین اضافه کرد: برنامه‌ی رادیویی «گل‌های زندگی» هم به تهیه کنندگی طیبه میرزا سلطانی به مدت ۲۰ دقیقه روز‌های فرد از ساعت ۶ و ۳۵ دقیقه صبح پخش و در ساعت ۱۵ و ۳۵ دقیقه همان روز هم بازپخش می‌شود.

انتهای پیام/

کودکانه های صدا و سیمای مرکز قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار