فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: امسال در پایانه شلمچه و چذابه هیچ مشکلی نداشته‌ایم.

هیچ مشکلی در مرزهای خوزستان نداریمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار عبدالله نظرپور فرمانده مرزبانی خوزستان امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی با حضور استاندار خوزستان و دیگر مسئولان عراقی که در پایانه مرزی چذابه برگزار شد، اظهار داشت: مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز هم‌راستا با دیگر مسئولان در تلاش است تا فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه احترام به قوانین کشور عراق و عدم ایجاد مشکل برای زائران را محقق کند.

وی با بیان اینکه استاندار خوزستان نیز با تشکیل جلسات متعدد در صدد رعایت قوانین و تامین امنیت زائران حسینی است، افزود: امسال خوشبختانه مشکلات سال گذشته را نداریم.

فرمانده مرزبانی خوزستان با اشاره به اینکه سال گذشته گاهی اوقات مرز به مدت 4 ساعت بسته می‌شد، بیان کرد: امسال در پایانه شلمچه و چذابه هیچ مشکلی نداشته‌ایم.

وی به تلاش نیروهای عراقی برای خدمت‌رسانی به زائران با وجود اینکه در حال حاضر عراق جنگ است و نیروها در حال مقابله با نیروهای تکفیری هستند اشاره کرد و گفت: امیدواریم تا پایان سفر بازگشت همه زوار، مسئولان عراقی همکاری خوبشان را ادامه دهند.

سردار نظرپور در پایان عنوان کرد: از زحمات همه مسئولان عراقی تشکر می‌کنم چرا که اگر تلاش آنان نبود جابه‌جایی بیش از یک میلیون و 700 هزار نفر شاید میسر نبود.

انتهای پیام/ز

هیچ مشکلی در مرزهای خوزستان نداریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.