عضو هیئت رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: خانه تاریخی حسام لشکر با قدمتی بیش از 100 سال در زمره آثار ملی به ثبت رسیده است و هم اکنون وضعیت نگران‌کننده‌ای دارد.

وضعیت خانه تاریخی حسام لشکر بررسی شودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زهرا نژاد بهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در نوزدهمین جلسه شورای شهر که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر خانه تاریخی حسام لشکر با قدمتی بیش از صد سال وضعیت نگران‌کننده‌ای دارد.

وی تاکید کرد: لازم است سازمان میراث فرهنگی به همراه شهرداری تهران و شورای اسلامی شهر وضعیت فعلی این خانه تاریخی را مورد بررسی قرار دهد و اقدامات مورد نیاز را در بازسازی و حفظ این بنای تاریخی لحاظ کند.

عضو هیئت رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: خانه تاریخی حسام لشکر در محدوده بازار بزرگ تهران در خیابان خیام واقع شده است و بیش از صد سال قدمت دارد.

نژاد بهرام خاطرنشان کرد: شورای شهر آمادگی دارد تا اقدامات لازم را در جهت حفظ و مرمت خانه تاریخی حسام لشکر انجام دهد و در این راستا در کنار شهرداری تهران و سازمان میراث فرهنگی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار