معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان گفت: باید شرط واردات برای بنگاه‌های تولیدی این باشد که بخشی از محصولات تولیدی خود را صادر کنند تا تراز تجاری استان مثبت شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محمدجواد فدائی امروز در کارگروه توسعه صادرات استان کرمان، گفت: اگر جلسات این کارگروه موثر و مفید است باید تعداد این جلسات بیشتر شود.
وی تصریح کرد: باید برای ایجاد سایت های جدید تخصصی نمایشگاهی در استان مطالعات و ارزیابی‌های بیشتری صورت گیرد و اگر کارشناسی شده باشد، به نفع تولیدکننده و مصرف کننده می‌باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان حضور در مجامع بین المللی را مفید دانست و بیان کرد: حضور در نمایشگاه‌های بین المللی مزایای زیادی از جمله افزایش تجربه، شناخته شدن، ارتقاء دانش تجاری و ... بررسی استان دارد اما باید با تدبیر و بررسی های دقیق وارد اینگونه مجامع شد.
فدائی به فواید صادرات و تاثیر آن بر اقتصاد کشور اشاره کرد و افزود: در صورتی می توانیم افزایش تولید داشته باشیم که بتوانیم در بازارهای جهانی نیز حضور یابیم و محصولات خود را صادر کنیم در غیر این صورت چرخ تولید ما به آهستگی می‌چرخد.

انتهای پیام/ی

برگزاری کارگروه توسعه صادرات استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار