دبیر علمی دومین کنفرانس بین‌المللی گردوغبار از برگزاری دومین کنفرانس بین‌المللی در اردیبهشت 1397 خبر داد .

کنفرانس بین‌المللی گردوغبار در ایلام ب

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ نورالدین رستمی گفت: دانشگاه ایلام با احساس مسئولیت در قبال پدیده گرد و غبار، پیشنهاد برگزاری دومین همایش بین‌ المللی گرد و غبار را ارائه کرده تا با همکاری سازمان‌های ملی و بین‌المللی و دانشگاه ‌های داخلی و خارجی از قبیل کشور عراق این مجمع علمی را برگزار کند .

وی با بیان اینکه در همین راستا با توجه به انعقاد تفاهم ‌های علمی تحقیقاتی بین دانشگاه ایلام و دانشگاه‌‌های عراق، می‌‌توان از مشارکت این دانشگاه‌ها در برگزاری این کنفرانس استفاده کرد، تاکید کرد : این کنفرانس در سه محور اصلی عوامل پیدایش و گسترش پدیده گرد و غبار، پیامدهای ناشی از گرد و غبار و راهکارهای مقابله با این پدیده و با هدف فراهم‌ سازی فرصت تبادل تجربه بین محققان ایرانی و سایر کشورهای جهان در تاریخ 5 تا 7 اردیبهشت ‌ماه ۱۳۹7 در دانشگاه ایلام برگزار می‌شود .

وی از همه متخصصین، اساتید، محققین، دانشجویان، سازمان‌ ها، شرکت ‌ها و بخش‌ های غیردولتی و سمن ‌ها دعوت کرد که یافته ‌های خود را در خصوص گرد و غبار ارائه کنند .

رستمی افزود : برگزاری این همایش بین‌المللی فرصت خوبی برای محققین و کارشناسان کشور و سایر نقاط دنیا به منظور ارائه نقطه نظرات، دانش فنی و تبادل اطلاعات در زمینه ‌های مختلف مرتبط با پدیده گرد و غبار است .

دبیر علمی دومین کنفرانس بین‌المللی ابراز امیدواری کرد با برگزاری این همایش در ایلام، پیشنهادات و راهکارهای عملی جهت کاهش خسارت، پیشگیری و کنترل همیشگی طوفان گرد و غبار ارائه شود .

عضو هیئت علمی دانشگاه ایلام تصریح کرد: سایت این همایش به آدرس icd2018.ilam.ac.ir آماده دریافت مقالات محققان و صاحب‌نظران است .

انتهای پیام/ه

 

کنفرانس گردوغبار در ایلام برگزار میشود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.