جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: هشت مرکز درمانی در مسیرها و شهرستان‌های منتهی به مهران در استان و همچنین پایانه مرزی ایجاد شده است

راه‌اندازی 8 مرکز درمانی در مسیر تردد زائران

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ جمال شاکرمی از ارائه خدمات پزشکی رایگان به زائران اربعین در مرز مهران خبر داد و گفت: برای این منظور سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تمام ظرفیت‌های خود را در حوزه بهداشت و درمان زوار به کار گرفته است .

وی افزود: در این راستا تعداد هشت مرکز درمانی در اقصی نقاط استان و به خصوص در مسیرها و شهرستان‌های منتهی به مهران در استان و همچنین پایانه مرزی ایجاد شده است .

شاکرمی اظهار کرد: با توجه به حجم جمعیتی زائران در مرز مهران بیشترین تمرکز کاری بهداشت و درمان سپاه در مرز مهران بوده و از مجموع تعداد مراکز ایجاد شده تعداد سه مرکز درمانی از جمله بیمارستان صحرایی در مرز مستقر هستند .

وی با بیان اینکه تمامی خدمات در این مراکز درمانی برای زائران اربعین به صورت رایگان خواهد بود، تاکید کرد: در این بیمارستان بخش‌هایی چون پزشک عمومی، کودکان، قلب و عروق، زنان و زایمان، دندان پزشکی، آزمایشگاه، تزریقات زنان و مردان و سرم تراپی و همچنین جراحی‌های محدود تعبیه شده است .

 

انتهای پیام/ه

 

ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.