کارخانه نخ ریسی اکریلتاب بهشهر به طور موقت تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد جعفرزاده مدیرعامل کارخانه نخ ریسی اکریلتاب شهرستان بهشهر گفت: آتش سوزی به ماشین آلات این واحد صنعتی آسیبی نزد، ولی خرابی شبکه برق و گاز ناشی از این حادثه باعث تعطیلی موقت این کارخانه شده است.

وی افزود: اگرچه آتش سوزی انبار مواد اولیه این واحد صنعتی با حضور به موقع آتش نشانان همان روز اول خاتمه یافت، ولی آسیب دیدگی به شبکه برق و گاز این واحد صنعتی و نبود مواد اولیه باعث تعطیلی موقتی این واحد صنعتی با حدود ۱۵۰ کارگر شده است.

جعفرزاده گفت: در صورت مرمت شبکه برق و گاز، این واحد صنعتی در چند روز آینده فعالیت خود را از سر بگیرد.
وی میزان مواد اولیه موجود در انبار حادثه دیده این واحد صنعتی را حدود ۱۸۰۰ تن اعلام کرده که بر آورد میزان خسارت آن از سوی بیمه در حال انجام است.

مدیرعامل این واحد صنعتی دلیل ذخیره سازی این میزان مواد اولیه را راه اندازی ۲ خط جدید تولیدی دانست و گفت: ماشین آلات مورد نیاز برای راه اندازی خطوط جدید خریداری شد و مواد اولیه نیز برای نیاز حدود ۳ ماه این ۲ واحد جدید خریداری و ذخیره سازی شد.

جعفرزاده از علت وقوع آتش سوزی نیز اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: کارشناسان آتش نشانی و بیمه در حال بررسی علت و میزان خسارت‌های ناشی از این حادثه هستند.

این واحد صنعتی در ۳ شیفت کاری حدود ۱۵۰ کارگر دارد و مواد اولیه برخی واحد‌های فرشبافی و پارچه بافی را تامین می‌کند.

انبار مواد اولیه کارخانه اکریلتاب خلیل شهر در ۱۰ کیلومتری شهرستان بهشهر درشرق مازندران واقع شده که پنجشنبه ۱۱ آبان انبار بزرگ مواد اولیه آن دچار آتش سوزی شد.

انتهای پیام/ م

کارخانه اکریلتاب بهشهر تعطیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.