آتش سوزی بازار بهشهر مهار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سراج مدیر عامل اتش نشانی و خدمات ایمنی بهشهر آتش سوزی گفت: بر اثر آتش سوزی یکی از بازار‌های بهشهر ۹ باب مغازه و اجناس داخل آن سوخت و به بخشی از اداره ثبت احوال شهرستان هم خسارت وارد شد.

وی با اشاره به اینکه بر اثر این آتش سوزی به کسی آسیبی وارد نشد افزود :نیرو‌های مختلف آتش نشانی، اورژانس و امداد با تلاش بی وقفه اتش را خاموش کردند، اما علت دقیق آتش سوزی دردست بررسی است.

سراج مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرستان بهشهر گفت: در ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شب گذشته پس از اعلام خبر مرکز پیام، مبنی بر آتش سوزی در خیابان شهید رجایی بهشهر، اکیپ‌های آتش نشانی پس از ۳ دقیقه وارد محل حادثه شده و شروع به اطفاء حریق کردند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه تلفات جانی نداشت، گفت: قدیمی بودن ساختمان، سازه چوبی سقف ها، وجود مواد اشتعال زای پلاستیکی و کاغذی نتوانست مانع اراده آتش نشان‌ها در اطفاء حریق شود و این آتش سوزی در کمتر از ۳ ساعت به طور کامل مهار شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرستان بهشهر گفت: در این حادثه همچنین بخشی از ساختمان بایگانی اداره ثبت احوال بهشهر دچار آتش گرفت که بر اثر آن خط فیبر نوری اداره ثبت احوال قطع و فعالیت خدماتی این اداره در حال حاضر از دسترس خارج شد.

سراج افزود: در آتش سوزی دیشب بازار بهشهر ۲ پارکینگ، ۴ باب مغازه،۳ انبار محصولات پلاستیکی و دخانی در آتش سوختند.

وی از رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی خواست قبل از ارائه گزارش رسمی کارشناسان درباره این حادثه و خسارت‌های وارد شده از گمانه زنی‌ها خودداری کنند.

وی گفت: واحد‌هایی که دچار حریق شدند فاقد علائم هشدار دهنده و وسایل اطفاء حریق بوده اند.

انتهای پیام/آ

بازار بهشهر طعمه آتش شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار