برای پاسخ به مطالبات جوانان جویای کار، مسئولان آبادانی در نشستی گرد هم آمدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛در این نشست که چهار ساعت به طول انجامید نمایندگان افراد جویای کار از دغدغه های خود گفتند و خواستار رسیدگی مسئولان شدند.

فرماندار ویژه آبادان از تشکیل کارگروهی برای بررسی راه های جذب افراد ذی صلاح و بومی خبرداد و گفت: همه مسئولان برای ایجاد اشتغال تلاش خود را می کنند و مصمم اند تا مشاغل مختلف با افراد بومی پر شود.

عزیزالله شهبازی گفت: برای کار در دروازه های ورودی منطقه آزاد اروند نیز 88 نفر از افراد بومی منطقه جذب شده اند و اگر قصوری هم باشد بررسی و برطرف می شود.

در این نشست جلیل مختار از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی به آغاز طرح فاز دو پالایشگاه آبادان اشاره کرد و گفت: در این طرح 8 هزار نفر نیروی بومی از طریق ارزیابی و آزمون به تدریج استخدام خواهند شد.

امام جمعه آبادان نیز فرصت های شغلی را مختص به جوانان آبادانی دانست و گفت: مرکز فنی و حرفه ای به زودی شروع به پرورش نیروی کار در فاز جدید پالایشگاه آبادان می کند و تا یک ماه آینده 150 نیرو در پالایشگاه مشغول به کار می شوند .

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور افزود: اجازه نمی دهیم تا هیچ ارگان و شرکت خصوصی در آبادان نیروی غیربومی جذب کند.

در آبادان 13 هزار نفر بیکار وجود دارد که هفته گذشته عده ای از آنان به تجمع چند روزه ، مقابل فرمانداری و مطالبه شغل از مسئولان اقدام کردند.

انتهای پیام/د

مطالبات جوانان جویای کار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.