فرماندار ویژه آبادان گفت:هر گونه فرصت شغلی ایجاد شده در شهر آبادان مختص جوانان آبادانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛فرماندار ویژه آبادان با تاکید بر فراخوان عمومی و برگزاری آزمون برای اشتغال در فرصت های شغلی شهر گفت: در جایگاه حاکمیتی اجازه نمی دهیم هیچ حقی از مردم ضایع شود.

عزیزالله شهبازی افزود: اینکه هر فرصت شغلی در شهر ایجاد می شود ابتدا باید در اختیار جوانان جویای کار آبادانی باشد از سیاستهای دولت است  و ما از این موضع حمایت می کنیم.

وی فرهیختگی، توانمندی و بالندگی جوانان شهر را دلیل این امر دانست و به مسئولان ارگانهایی همچون سازمان منطقه آزاداروند،پالایشگاه،پتروشیمی ، شرکت پاسارگاد، شهرداری و سایر ارگانها توصیه کرد در انتخاب پرسنل خود تنها از نیروهای بومی بهره ببرند.

 معاون استاندار همچنین با نهی معرفی جمعی، عده ای خاص برای فرصت های شغلی شهر از نمایندگان و همه دست اندرکاران فرصت های شغلی در شهر خواست بر اساس راهبردهای سازمان ها و شرکت ها برای استخدام اقدام کنند.

شهبازی از اصحاب رسانه و اداره کار و تامین اجتماعی خواست با ارائه گزارش های منظم در حفظ حقوق مردم در این زمینه یاری رسانی کنند. 

وی با اطلاع رسانی به جوانان جویای کار درمورد ثبت نام در سامانه ثبت نام فاز دو پالایشگاه گفت: افراد جویای کار در این سامانه که از روز گذشته فعال شده ثبت نام کنند. 

انتهای پیام/د

فراخوان عمومی و آزمون راه قانونی برای استخدام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.