معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز خراسان رضوی از نوسازی ۷۰ پروژه بالغ بر ۴۸۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

نوسازی ۷۰ پروژه در استان خراسان رضوی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز خراسان رضوی گفت: پروژه نوسازی مدارس بالغ بر ۴۸۰ میلیارد ریال می باشد که ۴۰ درصد آن سهم خیر و مابقی از محلاعتبارات دولتی بوده است.

خدادادی در ادامه بیان کرد : اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی موفق به کسب مقام اول در تکمیل فضاهای آموزشی شده است

معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز خراسان رضوی گفت : امروز در شهرستان قوچان ۲۴ کلاس درس به بهره برداری رسید که تا پایان سال ۵ پروژه دیگر تحویل داده میشود .

خدادادی با اشاره به جزئیات پروژه خیرساز تمری در قوچان گفت : این پروژه ۱۰ کلاسه با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ساخته‌شده است که بیشترین هزینه توسط خیر پرداخت شده است.

محمدرضا خدادادی افزود : میانگین فضا در استان ۱/۱ کمتر از میانگین کشوری بوده است و ۴۲ درصد ساختمان‌های آموزشی خراسان رضوی نیاز به مقاوم‌سازی، تخریب و بازسازی دارند.


انتهای پیام//ح.خ

 

نوسازی 70 پروژه بالغ بر ۴۸۰ میلیارد ریال با همت خیرین و اعتبارات دولتی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.