فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزداران هنگ مرزی سراوان در جنوب شرق استان ۵۲۰ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر را از قاچاقچیان کشف و ضبط کردند.

کشف بیش از نیم تن مواد مخدر در مرز سراوان سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار سعید کمیلی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشرافیت اطلاعاتی، از قصد قاچاقچیان به منظور برنامه ریزی برای انتقال مواد مخدر به عمق خاک کشور آگاه شدند و بلافاصله به اجرای کمین و تشدید پوشش منطقه پرداختند.

وی افزود: مرزداران هنگ مرزی سراوان در ۲ مرحله در نقاط متفاوت با قاچاقچیان به صورت مسلحانه درگیر شدند.

سردارکمیلی ادامه داد: سوداگران مرگ که توان مقابله با نیرو‌های مرزبانی را نداشتند علاوه بر برجاگذاشتن محموله، با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار مرزداران قرار دارد، خاطر نشان کرد: مرزداران در پاکسازی منطقه، محموله‌ای به وزن ۵۲۰ کیلو و ۶۰۰ گرم انواع مواد مخدر و یک دستگاه خودرو را کشف کردند.

سردار کمیلی با بیان اینکه مرز‌های سیستان و بلوچستان برای متجاوزان، قاچاقچیان و معاندان نظام ناامن است، از همکاری خوب مرزنشینان با مرزبانان و هوشیاری مرزداران هنگ مرزی سراوان که بدون هیچ چشم پوشی با اعمال خلاف قانون متجاوزان و قاچاقچیان قاطعانه برخورد می‌کند، تشکر کرد.

 سراوان با وسعتی حدود ۱۳ هزار و ۹۰۵ کیلومترمربع و ۱۷۵ هزار و ۷۲۸ نفر جمعیت، شرقی‌ترین شهرستان سیستان و بلوچستان است که در ۳۴۷ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد.

انتهای پیام/ع

کشف موادمخدر درسیستان وبلوچستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار